اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

پویش مردمی خشت‌های مهربانی در خوزستان راه‌اندازی شد

حجت‌الاسلام قدرت اله هاشم نیا افزود:در جریان آبگرفتگی اخیر مناطق حاشیه‌ای اهواز و مناطق جنوبی خوزستان تعدادی از خانه‌های خانواده‌های زندانیان دچار آبگرفتگی و خسارت شد که هم اکنون به تعمیر فوری نیاز دارند.

وی گفت: سقف برخی منازل این خانواده‌ها در معرض ریزش قرار دارد از این رو دست نیاز به خیران و نیک اندیشان دراز می‌کنیم تا بتوانیم هرچه زودتر کار بازسازی آنان را شروع کنیم.
مدیرعامل ستاد دیه خوزستان ادامه داد: در نخستین گام برای جذب هدایای مردم سخاوتمند و مومن خوزستان ، پویش خشت‌های مهربانی از سوی ستاد دیه راه‌اندازی شده تا بتوان سرپناه این خانواده‌ها را سرو سامان داد.
هاشم نیا افزود: هم اکنون ۲۰ خانه در معرض ریزش سقف و دیوار قرار دارد که برای تعمیر هر واحد دست کم به ۱۵۰میلیون ریال نیاز است.
وی از عموم شهروندان نیکوکار خوزستانی خواست هدایا و کمک‌ خود را برای تعمیر خانه‌های منازل خانواده‌های زندانیان به شماره حساب ۰۱۰۰۸۸۴۶۷۷۳۰۰۴ نزد بانک ملی یا شماره کارت مجازی ۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۰۰۶۲۴۲ واریز کنند.
مدیرعامل ستاد دیه خوزستان از خیرانی که مایل هستند به طور مستقیم در کار بازسازی منازل خانواده‌های زندانیان همت، و وارد عمل شوند خواست با ستاد دیه خوزستان تماس بگیرند تا این کار خداپسندانه توسط دستان توانای آنان انجام شود.
به گفته وی سرپرستان این خانواده‌ها بیشتر به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در زندان به سر می‌برند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا