ایران و جهان

شهید فخری زاده بزرگترین مخالف برجام/ ضرورت شناسایی عوامل نفوذی


به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی امروز جمعه در دیدار با خانواده شهید فخری‌زاده، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام، گفت: شهادت شهید فخری‌زاده مقدمه‌ای برای پرده‌برداری از جریان نفوذ در کشور است.

وی با تاکید بر ضرورت ریشه‌یابی ماجرای شهادت شهید فخری‌زاده، گفت: بنده یقین دارم اگر خون پر برکت این شهید نبود موضوع نفوذ با این جدیت در کشور مطرح نمی‌شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بر عزم جدی مجلس در مواجه با زیاده طلبی آمریکا تاکید کرد و افزود: ما در مجلس تکلیف جاسوس‌ها را مشخص خواهیم کرد و آمریکا را به عنوان کشور متخاصم با بشریت به دنیا معرفی خواهیم کرد.

فرزند شهید فخری زاده هم در این دیدار ضمن تقدیر از حضور دکتر زاکانی از بی‌اخلاقی‌های اخیر نسبت به این شهید بزرگوار گلایه کرد و گفت: ما بی اخلاقی‌ها و بی تقوایی‌هایی را شاهد بودیم که متأسفانه جریانی شهید فخری‌زاده را به عنوان یک دانشمند برجامی معرفی می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید فخری‌زاده معتقد بود گرگ تا وقتی گرگ باشد صحبت‌کردن با او اشتباه است، افزود: حمایت شهید فخری‌زاده از برجام واقعیت نداشت و دشمن با این ترور، بزرگ‌ترین مخالف برجام را از میان برداشت.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا