ایران و جهان

شاگردان رحمتی همسایه استقلال شدند/ ذوب آهن کرونازده زور نداشت


به گزارش خبرنگار مهر، از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، ذوب آهن از ساعت ۱۵ امروز میزبان شهرخودرو بود که این بازی در نهایت با دو گلی که توسط امین قاسمی نژاد به ثمر رسید با نتیجه دو بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

ذوب آهن در حالی تن به انجام این بازی داد که ۱۸ بازیکن این تیم مبتلا به ویروس کرونا و ۳ بازیکن هم در اختیار تیم ملی جوانان بودند تا رحمان رضایی عملاً ۱۸ بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد و تلاش‌های ذوب آهنی برای لغو این بازی بدون ثمر ماند.

امین قاسمی نژاد ابتدا در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی دروازه ذوب آهن را گشود تا شاگردان رحمتی نیمه نخست را با پیروزی به رختکن بروند.

همین بازیکن یکبار دیگر در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ موفق به گلزنی شد تا شهرخودرو در دیداری خارج از خانه موفق به شکست دادن میزبان خود شود.

در پایان این بازی شهرخودرو ۶ امتیازی شد و موقتاً تا به رده پنج جدول صعود کرد و در همسایگی استقلال قرار گرفت. ذوب آهن همچنان ۳ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط به رده سیزدهم رسید.

در پایان این بازی امین قاسمی نژاد با ۲ گلی که به ثمر رساند ۴ گله شد و در کنار طالب ریکانی و گادوین منشا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا