ایران و جهان

سی‌ان‌ان: آمریکا موضوع ترور دانشمند هسته‌ای ایران را بررسی می‌کند


به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری «سی‌ان‌ان» وابسته به دموکرات‌های آمریکا، مدعی شد که مقامات رسمی این کشور از نزدیک در حال پیگیری موضوع ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران هستند که روز گذشته اتفاق افتاد.

با این حال، این رسانه مدعی شد که مقامات آمریکایی از اظهارنظر مستقیم درباره این رویداد پرهیز می‌کنند تا از افزایش التهاب‌ها و تنش‌ها خودداری کنند.

سی ان ان همچنین شهادت دانشمند ایرانی را چالشی برای دولت احتمالی جو بایدن دموکرات معرفی کرد که مدعی ازسرگیری تلاش‌ها برای احیای برجام است.

همزمان، این رسانه مدعی شد که سکوت مقامات واشنگتن در قبال این واقعه، ناشی از عدم تمایل مشاورین ارشد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی آمریکا برای درگیری بالقوه با ایران، در ماه‌های پایانی ریاست‌جمهوری او است.

این در حالی است که شب گذشته، ترامپ با بازنشر توئیت یک خبرنگار رژیم صهیونیستی، به طور ضمنی دست داشتن این رژیم در به شهادت رساندن محسن فخری‌زاده را تائید کرد.

در این توئیت به این موضوع اشاره شده بود که شهید فخری‌زاده سال‌ها تحت تعقیب موساد بوده است.

به گزارش مهر، بعدازظهر دیروز جمعه عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

بسیاری بر این باورند که ترور دانشمند هسته‌ای ایران در اتاق عملیات مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا طراحی شده است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا