ایران و جهان

رژیم صهیونیستی سطح آماده‌باش در سفارتخانه‌های خود را را بالا بُرد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی، سران ارشد این رژیم به کلیه سفارتخانه‌های خود در کشورهای مختلف اعلام کرده‌اند که در حالت آماده‌باش و هشدار امنیتی قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش، تلویزیون رژیم صهیونیستی عنوان کرده است که سطح آماده‌باش در سفارتخانه‌های این رژیم از روز گذشته تاکنون بالا رفته است. در همین ارتباط، شبکه المیادین نیز اعلام کرده است که علت بالا رفتن سطح آماده‌باش در سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان ترس این رژیم از اقدام تلافی‌جویانه احتمالی تهران به دنبال جنایت ترور شهید فخری‌زاده، است.

به گزارش مهر، محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در دماوند هدف حمله تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید. مقامات جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که نشانه‌هایی جدی از نقش آفرینی رژیم صهیونیستی در این اقدام جنایتکارانه و بزدلانه وجود دارد.

بسیاری از طرف‌های منطقه‌ای تاکنون جنایت ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کرده‌اند. در همین ارتباط، محمود الزهار عضو ارشد حماس در این خصوص گفت: جنایت ترور شهید فخری زاده با هدف تضعیف جمهوری اسلامی ایران انجام شد. بدون شک ایران به این اقدام جنایتکارانه واکنش نشان خواهد داد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا