ایران و جهان

رژیم صهیونسیتی با این ترورها عمر خود را کوتاه‌تر می کند


ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که در آینده‌ای نزدیک از منطقه بیرون خواهد رفت و تلاش‌های بزدلانه آنها در ترور دانشمندان هسته‌ای ما نمی‌تواند مسیر عزتمند ایرانیان را متوقف کند.

وی با محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان افزود: شهید فخری زاده پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی و بسیجی متعهد بودند که اقدامات بزرگی در عرصه علم و نوآوری در کشورمان انجام دادند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بدون شک شهادت دانشمندان بزرگی همچون شهید پروفسور فخری زاده ضایعه‌ای جبران ناپذیر در عرصه علم و فناوری کشور است اما مسیر درخشان این شهید والامقام توسط جوانان نخبه کشور دنبال خواهد شد.

ماموستا رستمی افزود: مسیر عزتمند و متعالی ملت ایران با ترور دانشمندان و نخبگانش متوقف نخواهد شد و انتقام خون این شهید بزرگوار را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت و صهیونیست‌ها باید بدانند که با این اقدامات ضد بشری عمر کوتاه خود را کوتاه‌تر می‌کنند.

وی اظهار کرد: این جنایت‌ها و ترورها نشانه خباثت و پستی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم نامشروع است که توانمندی و توسعه کشورهای مسلمان و مستقل را تحمل نمی‌کنند.

ماموستا رستمی افزود: دست آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مسلمانان منطقه رو شده است و سست عنصری چند حاکم فاسد کشورهای عربی به حساب همه مسلمانان نوشته نمی‌شود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا