ایران و جهان

روی دو اتفاق بازی را واگذار کردیم/ از نظر من پرسپولیس قهرمان است


به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال هجدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که سی و نهمین فینال مسابقات باشگاهی قاره کهن به حساب می‌آید از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز شنبه به قضاوت عبدالرحمن ابراهیم از قطر در ورزشگاه الجنوب دوحه آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم اولسان به پایان رسید. مهدی عبدی (۴۵) برای پرسپولیس گل زد. و جونیور (۴۵+۳ پنالتی و ۵۵ پنالتی) برای اولسان گل زد.

یحیی گل محمدی پس از این دیدار گفت: در حالی در دیدار با اولسان شکست خوردیم که روی دو اتفاق گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. ما در این دو صحنه تمرکز لازم را نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امکان نداشت از هر راه دیگری گل بخوریم بجز مواردی که اتفاق افتاد. گل‌های راحتی به حریف تقدیم کردیم. متاسفم این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: واقعاً ناراحتیم. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. با تمام کاستی‌ها و مشکلاتی که بعد از صعود به فینال برایمان به وجود آمد بازیکنانم تلاش خوبی کردند اما موفق نشدیم به پیروزی برسیم.

گل محمدی درباره عملکرد شاگردان خود تاکید کرد: بازیکنانم وضعیت خوبی داشتند. از نظر خودم شخصاً همین حالا هم قهرمان هستند. با تمام وجود و شرف بازی کردند. تا آخرین ثانیه بازی جنگیدند. اتفاقات بازی علیه ما بود.

یحیی تصریح کرد: از هواداران پرسپولیس به شخصه عذرخواهی می‌کنم. باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم قهرمانی این بازی‌ها را کسب کنیم.

وی درباره قهرمانی اولسان هیوندای کره جنوبی یادآور شد: به تیم اولسان هم تبریک می گویم. تیم شایسته ای بودند. همچنین از همه کسانی که برای برگزاری این بازی‌ها در AFC و کشور قطر زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

گل محمدی درباره ادامه کار خود در پرسپولیس اظهار داشت: برای دوره‌های بعد باید تیم را تقویت کنیم. امکانات و سازماندهی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم خودمان را قوی‌تر کنیم. باشگاه‌های ایران از لحاظ امکانات و سازماندهی باشگاه‌های ضعیفی نسبت به تیم‌های دیگر آسیا هستند. این نشان می‌دهد باید زیرساخت‌های بهتری در کشورمان باشد تا پرورش استعدادها از تیم‌های پایه انجام شود. از این حیث قابل مقایسه با آسیا نیستیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: لیگ برتر ایران را در پیش داریم و کار راحتی نداریم. تیمی هستیم که باید مبارزه کنیم و کار راحتی نداریم. انگیزه‌های زیادی داریم تا بتوانیم خوب بازی کنیم و دوباره قهرمان شویم.

ادامه دارد..


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا