ایران و جهان

دیروز توهین به ساحت امام حسین(ع)، امروز توهین به سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: روزهای گذشته در کرمانشاه جریان نفوذ دشمن با حضور مانکن‌های زنده در یک مغازه لباس فروشی عیان شد.

ماجرا از آنجا شروع شد که چند سال پیش در سرزمین‌های اشغالی تصاویری از حضور دختران جوان به عنوان مانکن زنده برای تبلیغات خود استفاده کرده بودند.

در اواسط آذرماه امسال تصاویری از حضور چند دختر جوان به عنوان مانکن زنده در ویترین مغازه‌ای در کرمانشاه در فضای مجازی منتشر شد که پس از واکنش‌های فراوان توسط رسانه‌های انقلابی با دستور دادستانی تمام عوامل این اتفاق موهن دستگیر شدند.

تنها با فاصله یک روز از انتشار اخبار استفاده از مانکن‌های زنده به تقلید از رژیم صهیونیستی در کرمانشاه تصاویری از رقص و آوازخوانی زنان در تکیه تاریخی مذهبی معاون الملک کرمانشاه در فضای مجازی منتشر شد که تحلیل‌ها از هدف قرار دادن امنیت فرهنگی کرمانشاه توسط دشمنان انقلاب خبر می‌داد.

امنیت و فرهنگ دو واژه‌ای است که برای هر تمدنی هویت و نقش تعیین کننده در جایگاه جهانی دارد.

امنیت در واقع در معرض خطر نبودن یا از خطر محافظت شدن است، حال ممکن است که این امنیت، امنیت جانی باشد و برای محافظت از جان مردم یک منطقه و کشور اصلی‌ترین موضوع به حساب می‌آید که ممکن است برای ایجاد این امنیت جانی هزاران خون ریخته شده و هزاران شهید در این راه جانفشانی کرده باشند.

فرهنگ نیز به عنوان مجموعه‌ای از آداب و رسوم و اعتقادات مورد تاکید است.

با خوانش کوتاهی از تعریف امنیت و فرهنگ می‌توان گفت امنیت و فرهنگ در واقع عبارت است از ایجاد وضعیت مطمئن آرامش‌بخش و خالی از هرگونه تهدید و تعرض که انسان نسبت به دین، افکار، اخلاق، ارزش‌ها، میراث فرهنگی و آداب و رسوم داشته باشد.

امنیت فرهنگی ایران در تیررس دشمنان انقلاب

پس از ۲ ماجرای گذشته (مانکن‌های زنده و ماجرای ساخت کلیپ مبتذل در تکیه معاون الملک) این بار یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه در پست اینستاگرامی خود نسبت به گفته‌های اخیر دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با زبان انگلیسی به دنیا گفته بود در آمریکا فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد؛ با لفظ دختر یک تروریست به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توهین کرده است.

حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود با جانفشانی‌هایش در ایران، عراق و سوریه به عنوان یکی از شاخص‌های امنیت جهان اسلام بود و بعد از شهادتش نیز به یک الگوی امنیت فرهنگی برای ملت ایران و جبهه مقاومت در برابر ظلم تبدیل شد و اکنون توسط پیاده نظام صیهونیسم در کرمانشاه مورد هتک حرمت قرار گرفته است.

این فرد هتاک در استوری دیگری خطاب به روح الله زم معدوم که یک فرد اجیر شده توسط سرویس‌های اطلاعاتی استکبار بود نوشته است تنها آقازاده ایی که برای مردمش بود.

انتشار چنین مطالبی در صفحه شخصی اینستاگرام کارمند دانشگاه رازی کرمانشاه نشان می‌دهد که دشمن برای نفوذ در یکی از اصلی‌ترین مکان‌های پرورش و فرهنگ یعنی دانشگاه برنامه ریزی کرده است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا