ایران و جهان

دشمن در رسیدن به مطامع خود در آبان ماه سال جاری ناکام ماند


به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه سردار ذوالقدر به عنوان فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و تکریم سردار حسن زاده فرمانده سابق این سپاه طی سخنانی به برخی شیطنت‌های دشمنان انقلاب اسلامی در برخی شهرهای استان تهران در آبان ماه سال گذشته اشاره کرد و ضمن با اهمیت توصیف کردن شهرستان‌های این استان گفت: در آبان ماه سال جاری نیز شاهد تلاش دشمن برای رسیدن به مطامع خود بودیم.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان برای شیطنت در آبان ماه سال جاری شکست خود، گفت: آبان ماه امسال هیچ تجمعی شکل نگرفت و شکست صد در صدی برای ضدانقلاب و دشمنان این ملت و نظام حاصل شد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: دشمنی‌ها با نظام اسلامی مربوط به دیروز و امروز نیست، بلکه از اول انقلاب موج دشمنی‌های گسترده با انقلاب اسلامی آغاز شد، اما حضور مردم پای کار و عمل به دستورات خدا و قرآن و پیامبر (ص) سبب شکست دشمنان شد.

فدوی با بیان اینکه نبرد و مبارزه با حق با باطل تمام شدنی نیست، گفت: راه پیروزی بر باطل ادامه راه شهدا است و همین مسیر و نیز عنایت خداوند و پیروی از ولایت فقیه بود، که سبب شد، جبهه حق همیشه پیروز باشد و آمریکا در تقابل با انقلاب اسلامی حتی در یک میدان پیروز نباشد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا