ایران و جهان

حزب الله لبنان روزانه توان شلیک ۴۰۰۰ موشک را به اسرائیل دارد


به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به توان نظامی حزب الله در هر جنگ آتی اذعان کرد و اینکه در هر جنگ آتی می‌تواند ۴۰۰۰ هزار موشک در روز به سوی اراضی اشغالی شلیک کند.

در مقاله‌ای که سرهنگ احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی با نام «ایلی بار اون» در این رسانه صهیونیست نوشته، آمده است: کارشناسان نظامی اسرائیلی به این موضوع اشاره می‌کنند که حزب الله در حال حاضر دهها موشک نقطه زن در اختیار دارد که این به حزب، توان وارد کردن ضربات دقیق در هر رویارویی آتی با اسرائیل را می‌دهد تا مواضع راهبردی و مهم را در عمق اسرائیل هدف قرار دهد.

وی می‌افزاید: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله بارها از به کارگیری موشک‌های دوربرد برای هدف قرار دادن نیروگاه هسته‌ای اسرائیل در دیمونا سخن گفته است و این به تهدیدی تبدیل شده است.

این سرهنگ صهیونیست در ادامه آورده است: حزب الله توان شلیک ۴۰۰۰ موشک در روز را دارد و این در مقایسه با جنگ ۳۳ روز سال ۲۰۰۶ است که در طول آن کمتر از ۴۰۰۰ موشک شلیک شد حزب الله توان شلیک ۴۰۰۰ موشک در روز را دارد و این در مقایسه با جنگ ۳۳ روز سال ۲۰۰۶ است که در طول آن کمتر از ۴۰۰۰ موشک شلیک شد.

وی در ادامه مقاله خود نوشته است: حزب الله توان ریختن آتش سنگین زمین به زمین بزرگ‌تر از قدرت ۹۵ درصد از ارتش‌های دنیا را دارد.

وی در مقاله خود می‌نویسد: در جنگ سال ۲۰۰۶، حدود ۳۰۰ هزار اسرائیلی به عمق اسرائیل فرار کردند و طی آنها ۴۳ نفر و ۱۲ نظامی داخل اسرائیل کشته و دهها نفر زخمی شدند و خسارات سنگینی وارد شد.

این نظامی صهیونیست اعلام کرد: براساس برخی برآوردها؛ حزب الله توان موشکی خود را به ۱۷۰ هزار موشک افزایش داده است که شامل موشک‌های کوتاه برد، دور برد و موشک‌هایی است که برد آن به بیش از ۳۰۰ کیلومتر می‌رسد. علاوه بر آن حزب الله صدها پهپاد هجومی در اختیار دارد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا