اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

توزیع رایگان ماسک، توسط بانوان بسیجی در اهواز

به گزارش خوز ۲۴ از اهواز  ،مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت، ولی عصر استان خوزستان گفت: جامعه هدف ما در طرحِ توزیع رایگان ماسک، شهروندان اهوازی، رانندگان تاکسی و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بودند.
سیده فروزان حسینی افزود : در این طرح که درراستای حفظ سلامت شهروندان و فرهنگ سازیِ استفاده از ماسک صورت گرفت، ۶ هزار عدد ماسک، در نقاط مختلف کلانشهر اهواز از جمله خیابان‌های پرتردد سلمان فارسی، طالقانی، چهارشیر و امام شرقی و غربی، توزیع شد.

وی گفت : ما از مناطق کم برخوردار شهرستان اهواز هم غافل نخواهیم شد و تعدادی از اعضای بسیج جامعه زنان سپاه حضرت، ولی عصر استان با حضور در این مناطق، از جمله کوی منبع آب اهواز، اقدام به توزیع رایگانِ ماسک خواهند کرد.

حسینی، مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در استان تا پایان هفته بسیج را، اهدای ۱۳۰۰ بسته‌ی کمک معیشتی و ۱۰۰ بسته نوشت افزار، تامین جهیزیه برای زوج‌های کم برخوردار به ارزش ۱۴۰۰ میلیون ریال، ودیعه مسکن برای خانوار‌های آسیب دیده از کرونا به مبلغ بیش از ۴ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال عنوان کرد.
وی گفت : بازسازی ۲ باب منزل مسکونی برای ۲ زوج نیازمند، کمک هزینه درمانی، اهدای ۵۱ کیسه آرد به زنان سرپرست خانوار و برگزاری رزمایش فرهنگی و مشاورزه رایگان با موضوع غربالگری دیابت نوع ۲ و تغذیه مناسب در روز‌های کرونایی از دیگر برنامه های این سازمان است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا