ایران و جهان

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای فینال/ تغییرات ناخواسته گل محمدی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ شنبه هفته آینده دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب کشور قطر برگزار می‌کند.

فینالی که کمتر هوادار خوش‌بین پرسپولیس پس از دو نتیجه ضعیفی که این تیم در ابتدای این رقابت‌ها گرفت به آن فکر می‌کرد. شیوع بیماری کرونا و تعویق هشت ماهه این بازی‌ها سبب شد تا لیست بازیکنان این تیم در نقل و انتقالات تابستانی تغییر کند.

سرخ‌ها با ۷ بازیکن جدید و خروج علی علیپور، مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، محسن ربیع خواه و محمد نادری بازی‌ها را که بطور متمرکز در قطر برگزار شد با موفقیت پشت سر گذاشت تا پس از سال ۲۰۱۸ بار دیگر سر از مهم‌ترین بازی فوتبال باشگاهی در قاره آسیا سر در بیاورد.

عیسی آل‌کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس در این رقابت‌ها با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا، فینال لیگ قهرمانان را از دست داد تا بزرگ‌ترین حسرت را روی دل گل‌محمدی بگذارد.

همچنین وحید امیری و احسان پهلوان نیز به دلیل دریافت کارت در بازی نیمه نهایی، نمی‌توانند سرخپوشان را در دیدار فینال همراهی کنند تا پرسپولیس در سخت‌ترین بازی سال خود با کمترین تعداد بازیکنان مؤثر خود به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی برود.

یحیی گل محمدی امیدوار است حامد لک همچون بازی‌هایی که تا کنون درون دروازه پرسپولیس ایستاده است گلی را در جریان مسابقه دریافت نکند. او علاقه‌ای به خطای بازیکنانش در محوطه جریمه برای دادن پنالتی هم ندارد.

سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی پرسپولیس حضور خواهند داشت. مهدی شیری در دفاع راست و سعید آقایی هم در دفاع چپ بازی می‌کند.

یحیی برای حفظ مالکیت توپ در میانه میدان تصمیم به استفاده از احمد نورالله‌ی و میلاد سرلک به عنوان هافبک دفاعی و پخش کننده توپ به بشار رسن دارند. سیامک نعمتی و امید عالیشاه نیز در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت تا از کناره‌ها روی دروازه اولسان فشار بیاورند.

مهدی عبدی گزینه نخست مربیان پرسپولیس برای نوک خط حمله این تیم در فینال لیگ قهرمانان محسوب می‌شود. او که تا کنون دو گل در رقابت‌های این فصل زده است امید این تیم برای گلزنی است تا باعث شود پرسپولیس به عنوان اولین تیم باشگاهی ایران فاتح لیگ قهرمانان آسیا شود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا