ایران و جهان

امت اسلامی علیه اقدامات سعودی-صهیونیستی اعلام جهاد کند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نشست مشترک مقامات سعودی و صهیونیستی و آمریکایی، حلقه‌ای از زنجیره خیانت آل سعود به آرمان فلسطین به شمار می‌رود.

در این بیانیه، بر لزوم اتحاد امت عربی و اسلامی در برابر نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و همکاری برای آزادسازی مقدسات اسلامی تاکید شده است.

بر اساس این بیانیه، تشکیلات خودگردان فلسطین باید همکاری‌های امنیتی با دشمن صهیونیستی را متوقف کند چرا که این همکاری‌ها، تل آویو و همچنین آمریکایی‌ها را برای توطئه چینی‌های بیش‌تر علیه فلسطینی‌ها تشویق می‌کند.

انجمن علمای یمن اعلام کرد: ما از فرزندان ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که اعلام جهاد کنند، تحریم‌ها در محکومیت هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به کار بگیرند و با وجود سفارتخانه و کنسولگری‌های رژیم صهیونیستی در کشورهایشان مخالفت کنند.

این انجمن به جنگ یمن نیز اشاره کرده و اعلام کرد: تجاوز سعودی، اماراتی، صهیونیستی، آمریکایی علیه یمن تجاوز به امت عربی و اسلامی بوده و خواهد بود.

یک رسانه صهیونیستی فاش کرده بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در سفر به عربستان سعودی در یک نشست سه جانبه مخفیانه با «مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شرکت کرده است. این نشست سه جانبه مخفیانه در شهر «نئوم» عربستان نزدیک به ۵ ساعت به طول انجامیده است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا