ایران و جهان

از «حزب‌الله» یاد گرفتم که با رژیم صهیونیستی مذاکره نکنم


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، «ماهر الاخرس» اسیر آزادشده فلسطینی در سخنانی در روز دوم آزادی‌اش از بند رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: من درس‌هایی را از حزب الله لبنان آموختم و لازم است از این گروه مقاومتی تمجید کنم.

بر اساس این گزارش، الاخرس تأکید کرد: من از حزب الله آموختم که هیچگاه با صهیونیست‌ها وارد مذاکره نشوم و خود با مقاومت و ایستادگی حقم را از آنها بگیرم. به یاد دارم زمانی که صهیونیست‌ها برای عقب نشینی از خاک لبنان در سال ۲۰۰۰ به دنبال مذاکره با حزب الله بودند سید حسن نصرالله به آنها گفت که شما بدون مذاکره خاک لبنان را اشغال کردید و بدون مذاکره نیز باید از اراضی اشغالی خارج شوید.

اسیر آزادشده فلسطینی در ادامه یادآور شد: حزب الله این درس را به من داد که مذاکره با اشغالگران هیچ نتیجه‌ای ندارد و باید این درس، الگو قرار گیرد. الاخرس روز گذشته و پس از آزادی‌اش از بند رژیم صهیونیستی نیز گفته بود: ملت فلسطین باید از خودش دفاع کند و منتظر نباشد تا دنیا ظلمی که بر این ملت روا داشته شده است را رفع کند.

پیشتر، قدری ابوبکر رئیس امور اسیران فلسطینی به المیادین گفت: آزادی الاخرس به معنای پیروزی برای همه اسیران فلسطینی است. همچنین قدوره فارس رئیس باشگاه اسیران فلسطینی هم اعلام کرد: پیروزی اسیران، توان ملت فلسطین برای پیروزی بر اشغالگران را نشان می‌دهد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا