ایران و جهان

آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید/ ۲۴درصد متقاضیان وام گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی آمار وزارت صمت نشان می‌دهد تا تاریخ ۱۹ آذر ماه سال جاری ۱۰ هزار و ۶۸۹ مورد ثبت نام برای دریافت تسهیلات رونق تولید انجام شده که ۶ هزار و ۲۹۰ بنگاه جهت دریافت ۲۴ هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان به بانک معرفی شده‌اند.

در نهایت ۲ هزار و ۶۰۶ بنگاه متقاضی موفق به دریافت تسهیلات شده اند. ارزش تسهیلات پرداختی به این متقاضیان ۶ هزار و ۹۲۴ میلیارد تومان بوده است. یعنی ۲۴.۳ درصد از کل ثبت نام کنندگان و ۵۸.۸ درصد معرفی شدگان به بانک، موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

بر این اساس، بیشترین پرداختی تسهیلات رونق تولید مربوط به استان البرز با ۱۲۸۹ میلیارد تومان، سمنان با ۱,۱۵۲ میلیارد تومان و گلستان با ۶۸۹ میلیارد تومان بوده است.

کدام استان‌ها کمترین تسهیلات را گرفتند؟

به گزارش خبرنگار مهر، اگرچه تا ۱۹ آذرماه، استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و کهکیلویه و بویراحمد به ترتیب ۲، ۴ و ۱۶ مورد متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید داشتند اما وامی به متقاضیان این استان‌ها پرداخت نشده است.

استان ایلام و خراسان شمالی نیز کمترین میزان تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

تسهیلات رونق تولید به بنگاههای تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد پرداخت می‌شود.

جزئیات پرداخت تسهیلات رونق تولید در قالب تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در راستای اقتصاد مقاومتی به شرح زیر است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا