اخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان خوزستانی پرداخت شد

به گزارش خوز ۲۴ ازخوزستان جمشید هاشمی‌فرد  چهارشنبه ۲۱ آبان ماه بیان کرد: این تسهیلات به منظور توانمندسازی نیازمندان و مددجویان خوزستانی از ابتدای امسال تاکنون در قالب وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

وی افزود: اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی، کارگشایی و ودیعه مسکن مددجویان زیرحمایت کمیته امداد از اولویت‌ها برای پرداخت این تسهیلات بوده است.

وی به همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با این صندوق و تعامل با سایر سازمان‌ها و نهادها، اشاره کرد و گفت: تمامی تسهیلات  این صندوق قرض‌الحسنه و در راستای توانمندسازی مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌شود.

هاشمی‌فرد، بر ضرورت جذب سپرده‌های مردمی برای ارایه وام قرض‌الحسنه به نیازمندان تاکید کرد و افزود: با توجه به وجود ظرفیت بسیار بالا در حوزه مشارکت‌ مردمی، با جذب مشارکت خیران، سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت و همچنین افزایش سپرده‌گذاری، می‌توانیم به متقاضیان بیشتری تسهیلات قرض‌الحسنه، پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: تسهیلات کارگشایی به‌ صورت قرض‌الحسنه و با اقساط بلندمدت و بدون کارمزد در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد تا آنهاا بتوانند با دغدغه کمتری به رفع مشکلات خود بپردازند.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت خوزستان از نیکوکاران خواست تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق ضمن ترویج سنت قرض‌الحسنه، به نیازمندان و محرومان جامعه کمک و آنها را در برطرف کردن نیازهایشان یاری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا