ایران و جهان

پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته‌ای پایتخت فردا با حضور وزرا بررسی می‌شود


به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت به دلیل افزایش شیوع کرونا فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه با حضور وزرای بهداشت و کشور بررسی می‌شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه قطعاً همه پیشنهادات با نقاط ضعف و قوت همراه است گفت: در جلسه‌ای که فردا تشکیل می‌شود ۷ تن از استاندارهای کشور و ۷ نفر از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی حضور خواهند داشت.

استاندار تهران بیان داشت: در استان تهران علاوه بر استفاده از ماسک و وسایل حفاظتی و دورکاری ۵۰ درصدی کارمندان نیازمند تمهیدات پیشگیرانه بیشتری هستیم و مشاهده می‌شود که با اقدامات انجام شده فاصله گذاری اجتماعی از ۳۲ درصد به ۶۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ نفر در استان تهران به دلیل ویروس کرونا جان باختند لذا نیازمند این موضوع هستیم که اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

محسنی بندپی به انجام الکترونیکی فعالیت‌ها تاکید کرد و عنوان داشت: حتی‌المقدور باید از ترددهای غیر ضرور خودداری شود و امور مختلف به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام شوند تا بتوانیم از شیوع ویروس جلوگیری کرده و نسبت به کاهش آمار ابتلاء تلاش کنیم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا