اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان خبر داد اجرای بیش از یک هزار برنامه در هفته بسیج با محوریت خدمت رسانی

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ از اهواز،  عبدالرضا حاجتی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز سه شنبه ۲۷ آبان به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد اظهار کرد: هفته بسیج در سال ۹۹ با شعار «پیشرو در خدمت و امیدآفرینی» از روز ۳۰ آبان آغاز می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه دشمن امروزه می خواهد بذر یاس را بکارد افزود: اگر دشمن محاصره را پایان دهد آن موقع خواهد فهمید که گل سرسبد کشورهای جهان کدام کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه ۴۱ سال از عمر بسیج به فرمان امام خمینی (ره) می گذرد اضافه کرد: امروز شاهد آن هستیم که دشمن رو به افول است و بسیج و مردم با همه فشارها و تحریم در حال رویش هستند و این رویش را می توان در عرصه های علمی، نظامی، اجتماعی، سیاسی و … مشاهده کرد.

 

حاجتی به بیان روز شمار هفته بسیج پرداخت و اذعان کرد: هفته بسیج از روز ۳۰ آبان تا ۶ آذر با شعارهای بسیج و معنویت، بسیج فرزند مسجد خادم مردم، بسیج مبتکر حل مسئله، بسیج الگوی سبک زندگی، بسیج ولایی انقلابی تمدن ساز، بسیج نیروی مقاومت ملت ایران و بسیج خدمات مومنانه برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه یک هزار و ۵۳ برنامه در فعالیت بسیج با رویکرد خدمات رسانی اجرا می شود تصریح کرد: ۸۲۵ برنامه در نواحی شهرستان ها و ۲۲۵ برنامه در مرکز استان و توسط بسیج اقشار طراحی و اجرا خواهند شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: از جمله برنامه های این هفته توزیع ۳۰ هزار جهیزیه شامل کالاهای ضروری برای زوج های جوان، تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته بهداشتی،  ۱۱۲هزار بسته های کمک معیشتی و مومنانه و … خواهد بود.

 

وی به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی پایگاه بسیج به پایگاه های بهداشت و درمان تبدیل می شوند و در این پایگاه ها یک پزشک، چهار پرستار و ۱۰ بهیار بعنوان گروه های امدادی توسط جامعه بسیج پزشکی حضور پیدا می کنند.

 

حاجتی خاطر نشان کرد: ۷۵۰ کارگاه تعطیل یا نیمه تعطیل در حوزه صنعت و معدن شناسایی شده و در حال تلاش برای بازگرداندن این کارگاه ها به چرخه تولید هستیم که این اقدام در کاهش قیمت ها تاثیر بسیاری خواهد داشت.

 

وی با اشاره به آزادای زندانیان جرائم غیرعمد یاد آور شد: ۷۲ زندانی جرائم غیرعمد با ارزش هزینه مالی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آزاد شدند و در هفته بسیج نیز ۴۰ زندانی دیگر آزاد می شوند؛ همچنین تا پایان بهمن ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد نیز آزاد خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا