اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

شهردار اهواز ؛ هیچ کلانشهری به اندازه اهواز مشکل ندارد/ پرونده حقوقی کیسون همچنان در جریان است

به گزارش خوز۲۴ : موسی شاعری شهردار کلانشهر اهواز در برنامه گفتگوی ویژه خبری اظهارکردمشکلات اجرای “طرح تفکیک زباله از مبدا” در حال بر طرف

شدن است و از نیمه ی آذرماه این طرح به صورت پایلوت در ۲ منطقه از شهر اجرا می شود.

وی افزود: در سایت صفیره زباله ها دفع می شوند و ما چیزی به نام سوزاندن زباله نداریم اما زباله گاز متان تولید می کند و بعضا اجتناب ناپذیر است با افزایش دما و یا وجود شیشه آتش سوزی رخ می دهد که با هر بار آتش سوزی در صفیره شهرداری مبلغ یک تا ۲ میلیارد تومان متضرر می شود.

شهردار اهواز گفت : ۲ محل جدید در سایت صفیره برای مدفون کردن زباله ها در دست احداث هستند که کار ساخت آن ها تا پایان سال به اتمام می رسد و با تکمیل آن ها تا ۱۰ سال آینده مشکل ما در این زمینه حل می شود و دیگر آتش سوزی ناشی از زباله در صفیره نخواهیم داشت.

وی ادامه داد : در خصوص سایت منطقه ی برومی نیز شرکت نفت باید اقدام کند.

شاعری خاطرنشان کرد : بخش زیادی از طرح ضربتی فاضلاب اهواز انجام شده و باقیمانده ی آن تا نیمه  آذر ماه به اتمام می رسد ، با اجرای این طرح مقدار آب باقی مانده در معابر بعد از بارندگی ها کاهش بسیاری پیدا می کند.

وی تصریح کرد: هیچ کلانشهری به اندازه ی اهواز مشکل ندارد، وضعیت آسفالت هیچ کلانشهری در کشور مانند اهواز نیست و گرچه مساحتی بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت کرده ایم اما با این وجود مشکلات آسفالت اهواز بسیار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا