اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

در قالب پویش ملی ایران همدل صورت گرفت؛ کمک ۹ میلیارد تومانی خوزستانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در برگزاری جشن عاطفه‌ها در قالب پویش ملی ایران همدل، اظهار کرد: باوجود ویروس کرونا، و برپا نبودن پایگاه‌ها و مدارس غیرحضوری، خیرین خوزستانی ۹ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

جمال شیبه گفت: جشن عاطفه‌ها در قالب پویش ملی ایران همدل باهدف جذب کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند برگزار و کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری ‌شده اعم از نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش، به‌صورت ضدعفونی شده به دست دانش آموزان نیازمند رسید.مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان، با اعلام تأمین تبلت و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان نیازمند، در خوزستانی خبر داد و افزود: کمک‌های نقدی جشن عاطفه‌های امسال، برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند هزینه و توزیع شده و به‌زودی مابقی تبلت ها تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

شیبه با اشاره به اولویت‌بندی در توزیع تبلت‌ها در مناطق کم ‌برخوردار، توضیح داد: تلاش ما بر این بوده است که این تبلت‌ها با محوریت مدرسه صورت گیرد، چراکه مدیران و شورای مدرسه بیشترین شناخت را دارند و برخی مدارس هم نیز، معین مدارس دیگر می‌شوند.

او می‌گوید: باوجود شیوع ویروس کرونا، عدم امکان برگزاری پایگاه‌های شور عاطفه‌ها در سطح استان، تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن آن‌ها و عدم امکان توزیع پاکت‌ها، اما مشارکت مردمی نسبت به سال گذشته رشد قابل‌توجه ای داشته است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو، تحت حمایت‌ این نهاد هستند و تلاش می‌کنیم در سال تحصیلی جدید که با شرایط کرونایی آموزش اکثریت دانش آموزان مجازی شدند، هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.

وی افزود: با تلاش‌های جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بسیج سپاه، امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه استان خوزستان، ۳ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان، در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی توزیع شد.

وی با اعلام همکاری شرکت پست برای جمع‌آوری و ارسال اقلام لوازم‌التحریر اهدایی مردم تأکید کرد: با توجه به شیوع کرونا، و باهدف رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مردم و خیران می‌توانند کمک‌های کالایی خود را برای دانش‌آموزان نیازمند از طریق پست به دفاتر کمیته امداد ارسال کنند.

وی در پایان با دعوت از مردم نیکوکار، خیران، نهادها و همه دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در شور عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران خوزستانی، می‌توانند با شماره‌گیری #۰۶۱۱۸۸۷۷* و #۱۴* از طریق تلفن همراه کمک‌های نقدی خود را برای رفع مشکلات دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا