اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دودسته‌بندی نشدهستون وسط

توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز/ورود بدون ماسک ممنوع!

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در میادین میوه و تره بار از جمله میدان الغدیر اهواز و همچنین جلوگیری از افراد بدون ماسک به میدان، می تواند یکی از راهکارهای صحیح و اصولی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا باشد.

شامگاه سه شنبه ۶ آبان ماه طبق روال همیشه بازار، خودروهای باری و شخصی بسیاری به میدان مراجعه کردند که ابتدای ورودی خودروهایی که راننده یا سرنشینان آن بدون ماسک بودن توسط نیروهای اجرایی سازمان مشاغل شهری شهرداری اهواز متوقف و ضمن توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، خودروها نیز ضدعفونی می شدند.

با توجه به اینکه رعایت اصول و ضوابط بهداشتی در حفظ بهداشت و تامین سلامت شهروندان از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، دستگاه‌های ضد عفونی کننده و ملزومات و مواد مورد نیاز از جمله ماسک، مایع ضد عفونی‌کننده به تعداد و میزان مورد نیاز تامین شده بود.

در همین راستا مجموعه سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری اهواز که تاکنون اقدامات متعدد و گسترده ای را برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان انجام داده، تاکید کرده است که ارایه خدمات از سوی کارکنان میادین میوه و تره بار باید با دستکش، ماسک و همچنین رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی صورت گیرد.

علاوه بر این به کارگران میادین توصیه شده که باید از دستکش های مخصوص استفاده کنند و ضد عفونی کردن مداوم دست‌های آنان نیز مورد تاکید قرار گیرد.

اگرچه اقدامات بهداشتی و پیشگیری سازمان میادین در کاهش ابتلای کارکنان، حجره داران و حتی خریداران که عمدتا مردم و فروشندگان خُرد هستند موثر است، اما رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش توسط آنها نیز امری ضروری و البته حیاتی است و نباید همه نگاه ها و انتظارات معطوف به سازمان و مدیریت میدان باشد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا