ایران و جهان

ترامپ: بایدن برنده نشده است/ انتخابات به پایان نرسیده!

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۰ امروز شنبه در واکنش به اعلام پیروزی جو بایدن رقیب دموکرات خود در رسانه اجتماعی توئیتر بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه صادره از سوی نامزد  جمهوری‌خواهان در این خصوص آمده است: همه می‌دانیم چرا بایدن عجله داشت تا به دروغ اعلام پیروزی کند و رسانه‌ها هم به کمک او آمده اند.

دونالد ترامپ در این خصوص ادعا کرد: آنها نمی‌خواهند حقیقت آشکار شود. واقعیت این است که انتخابات به پایان نرسیده است. جو بایدن به عنوان برنده در هیچیک از ایالات به ثبت نرسیده است! چه برسد به اینکه برنده ایالت‌های کلیدی که به بازشماری آرا رفته‌اند یا ایالت‌هایی که ستاد ما چالش‌های حقوقی مشروع ارائه داده که می‌تواند برنده نهایی را تعیین کند.

وی در این باره ادامه داد: برای نمونه در پنسیلوانیا ناظران قانونی ما اجازه دسترسی معنادار برای نظارت بر روند شمارش آرا را پیدا نکردند. آرا قانونی تصمیم می‌گیرند که چه کسی رئیس‌جمهور است، نه رسانه‌های خبری.

نامزد جمهوری‌خواهان اضافه کرد: از روز دوشنبه کار را در دادگاه‌ها شروع می‌کنیم تا قانون اجرا شود و پیروز واقعی انتخاب شود.مردم آمریکا مستحق انتخابات صادقانه هستند. تا احقاق حق مردم آمریکا برای شمارش صادقانه آرا از پا نخواهم نشست.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا