اخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسطفرهنگی

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت به مرحله دوم رفت

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، دبیر این هیات با اعلام اینکه هجدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز ۲۰ آبان ۹۹ به پایان رسید، گفت: با مشارکت ۲۲۶۱ نفر از مدیران مسئول واجد شرایط، نصاب مشارکت بالای ۵۰درصدی در برگزاری انتخابات در مرحله نخست بدست آمد.

وی افزود: با توجه به صراحت آیین نامه اجرایی انتخابات، منتخب مدیران مسئول نیز بایستی اکثریت مطلق آرا را کسب نماید که این نصاب، با اندکی فاصله به دست نیامد.

ظهوریان افزود: بر همین اساس و مطابق تبصره یک ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، انتخابات دو هفته بعد در روز ۳شنبه، ۴ آذرماه برگزار می شود.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات ضمن تقدیر از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها برای حضور مناسب در انتخابات، از نمایندگان قوه قضائیه، پلیس فتا و مرکز ماهر وزارت ارتباطات که در طول برگزاری انتخابات، حضور فعال و موثری داشتند، قدردانی کرد.

هجدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات ۲۰ آبان‌ماه ۹۹ از ساعت ۱۰ صبح آغاز و با تایید کمیته ناظر بر انتخابات، پس از تمدید نیم ساعته در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه، در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

شایان ذکر است دور دوم این انتخابات ۴ آذرماه با حضور تمام نامزدهای تایید صلاحیت‌شده و تمام واجدین شرایط شرکت در انتخابات برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا