اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوستون وسط

کشت و صنعت نیشکر دهخدا در سایه همدلی و مدیریت جهادی بازسازی و احیا شد

 به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، دکتر عبدعلی ناصری، در بازدید از کشت و صنعت نیشکر دهخدا با تقدیر از عملکرد مدیران این شرکت در راستای اهداف توسعه نیشکر، گفت: در سایه تعامل و همدلی و استفاده از نیروهای جوان شاهد شکوفایی کشت و صنعت نیشکر دهخدا پس از خسارات ناشی از سیل و خشکسالی هستیم.

وی افزود: شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا پس از سیلاب فروردین ماه ۹۸ و خسارت به اراضی این شرکت، با مدیریت خوب مدیرعامل این شرکت و همت معاونت کشاورزی و صنعت و تلاش همه پرسنل، توانست در مدت زمان کوتاه احیا و بازسازی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تقدیر از زحمات پرسنل شرکت و تلاشگران عرصه کشاورزی در پایان عملیات کشت نیشکر تصریح کرد: امروز شاهد رونق و آبادانی شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا هستیم و به یاری پروردگار جهش تولید در برداشت نیشکر و تولید شکر محقق خواهد شد.

شرایط برای برداشت مطلوب نیشکر مهیا شده است

در ادامه این نشست، معاون کشاورزی کشت و صنعت نیشکر دهخدا با تقدیر از مدیران و کارگران بخش کشاورزی در پایان عملیات کشت نیشکر، گفت: با تلاش های جهادی و شبانه روزی همه پرسنل، عملیات کشت نیشکر در ۲ هزار و ۶۲۷ هکتار از اراضی کشت و صنعت نیشکر دهخدا با کیفیت مطلوب به پایان رسید.

حکیم ناصری ادامه داد: با اتمام کشت امسال و همچنین با توجه به کشت سال گذشته، اراضی آسیب دیدهاز سیلاب فروردین ماه سال ۹۸ احیا و بازسازی و شرایط برای برداشت مطلوب نیشکر مهیا شده است.

در حوزه صنعت و انرژی اقدامات موثری انجامشده است

در این نشست معاون صنعت کشت و صنعت نیشکر دهخدا نیز با ارائه گزارشی از روند کارخانه تولید شکر، گفت: اقدامات موثری در روند در حوزه صنعت و انرژی انجام شده است که همین امر نیز باعث شده در جشنواره های مختلف استانی و کشوری حائز رتبه های برتر در این زمینه شود.

سیروس چهرازی افزود: تلاش بر این است که ضایعات شکر تولیدی در کارخانه به صفر برسد و در این رابطه نیز دستاوردهای خوبی به همت پرسنل به دست آمده است.

وی تصریح کرد: بخش صنعت آمادگی کامل همزمان با شروع فصل برداشت دارد و عملیات اورهال خط تولید شکر بخوبی انجام شده است و به یاری خدا تولیدی فراتر از ظرفیت اسمی کارخانه را در برنامه کاری خود داریم. در این نشست ، پرسنل کشت و صنعت نیشکر دهخدا از آمادگی کامل خود برای رقم زدن جهش تولید در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری خبر دادند و گفتند تا تحقق این شعار از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا