ایران و جهان

پویش‌های اربعینی سازمان هنری رسانه‌ای اوج در کشور آغاز شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و در پی ممانعت از حضور زائرین در مراسم پیاده روی با دستور ستاد ملی کرونا، پویش اربعینی سازمان اوج در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

این پویش در ۳ بخش «موکب خدمت»، «برسان سلام ما را» و «به تو از دور سلام» آثار و محصولات خود را برای عاشقان حسینی و جاماندگان زیارت کربلا ارائه می‌کند.

در پویش «موکب خدمت» به موضوع خدمت رسانی به محرومان، ترویج فرهنگ مساوات و کمک به خانواده‌های درگیر کرونا با تولید و پخش آثاری همچون تیزر، فیلم کوتاه، فیلم داستانی به همراه پوستر و بیلبوردهای شهری خواهد پرداخت.

پویش «برسان سلام ما را» نیز با طراحی و تولید اپلیکیشن و سایت «نایب الزیاره» این امکان را برای جاماندگان‌از زیارت اربعین فراهم می‌کند که با ثبت نام و درخواست از طرف درگاه‌های ارتباطی یک عراقی به جای آنها نایب الزیاره شود و عراقی‌ها نیز با تأیید نایب الزیاره ای آن جامانده، به جای او به پیاده روی اربعین و زیارت کربلا می‌پردازد.

در این بخش علاوه بر طراحی و نصب پوستر و بیلبوردهای شهری، آثار و محصولات بین المللی نیز برای سایر کشورها تولید و پخش می‌شود.

پویش «به تو از دور سلام» نیز به جاماندگان کرونایی مراسم اربعین اختصاص دارد که در این پویش نیز با تولید و پخش آثاری از جمله تیزر، فیلم کوتاه، نماهنگ، فیلم داستانی، پوستر و بیلبوردهای شهری، بیماران جامانده از زیارت اربعین را همراهی خواهد کرد.

سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بعد از دیوارنگاره اربعینی میدان ولیعصر با تصویر شهدای مقاومت (حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس) و اجرای نمایش بزرگ میدانی «محشر» در پارک ارم این بار به سراغ پویش اربعینی خود رفته است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا