ایران و جهان

پرسپولیس حریف اماراتی را گلباران کرد/ یک نیمه تماشایی برای سرخ‌ها


به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود، از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در گروه سوم این مسابقات به مصاف تیم شارجه رفت که نیمه اول این دیدار با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان ایران به پایان رسید. شجاع خلیل زاده (۲)، عیسی آل کثیر (۴۱) و وحید امیری (۴۴) برای پرسپولیس گل زدند.

گل محمدی در این دیدار از حامد لک، شجاع خلیل زاده، بشار رسن، حسین کنعانی زادگان، احمد نورالله‌ی، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، سعید آقایی و سیامک نعمتی استفاده کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت تیم شارجه به دلیل پیروزی‌های پرگل در دو دیدار گذشته شروع هجومی برابر پرسپولیس داشته باشد اما این پرسپولیس بود که بازی را کوبنده شروع کرد و در دقیقه ۲ روی کار خوب احسان پهلوان و ضربه سر شجاع خلیل زاده به گل برتری دست پیدا کرد.

بعد از این گل پرسپولیس سعی کرد بازی را کنترل کند اما تیم شارجه رفته رفته خود را به دروازه سرخپوشان نزدیک کرد و در دقیقه ۲۹ تا آستانه بازی کردن دروازه هم پیش رفت اما حامد لک با واکنشی به موقع و عالی اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

در دقیقه ۳۳ پرسپولیس می‌توانست به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه عیسی آل کثیر را دروازه بان شارجه با واکنشی تماشایی دور کرد و اجازه نداد دروازه برای دومین بار باز شود.

چهار دقیقه بعد پرسپولیس که فشار حملاتش را حفظ کرده بود صاحب یک موقعیت عالی دیگر هم شد که ضربه احمد نورالله‌ی با اختلاف بسیار نزدیکی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۱ این دیدار پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه را عیسی آل کثیر توانست با با سر به گل دوم سرخپوشان تبدیل کرد تا خیال گل محمدی بابت پیروزی در نیمه اول راخت شود.

پرسپولیس در ادامه خوب بودنش حملاتش را ادامه داد و در دقیقه ۴۴ در یک رفت و برگشت درون محوطه جریمه شارجه صاحب موقعیت شد که وحید امیری توپ ارسالی احسان پهلوان را با ضربه سر به گل سوم سرخپوشان تبدیل کرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا