ایران و جهان

نسل ما به انگیزه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی زنده است


به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «ابو باران» شامل خاطرات مدافع حرم مصطفی نجیب نوشته زهرا ثابتی ساعتی پیش در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

سردار محمدرضا فلاح زاده معاون هماهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: این فاطمیون که یکی از آنها شده مصطفی نجیب یا ابوباران، که بوده اند؟ آنها مدعیان دروغین خلافت یعنی داعش، النصره و … را خوب شناخته اند و زیر پرچم اسلام به فرماندهی رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی به جنگش رفتند. مردانِ حق در جبهه حقی که در صدر آن سیدالشهدا (ع) و محمد رسول (ص) ایستاده سازماندهی شدند و به جنگ اسلام آمریکایی رفتند.

وی افزود: فاطمیون اسلامِ خرافه، واپس گرا، اموی و اسلام بنی عباسی را که در یک کلام همان اسلام آمریکایی است شناختند و اسلام ناب را بر آن ترجیح دادند. اسلام آمریکایی همان اسلام سعودی سنتی و نوین یعنی القاعده، داعش، النصره و … است و اسلام ناب همان اسلامی است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبلّغ آن هستند.

این فرمانده سپاه گفت: وقتی فاطمیون می‌خواستند به اردوگاه جبهه حق بروند، به غیر از خدا به چیزی نمی‌اندیشیدند. آنها در ایران تابلو، سازمان، لشکر، تلویزیون و رسانه‌ای نداشتند و فضای مجازی هم آن موقع کاربردی برایشان نداشت. حتی اگر تبلیغاتی هم برایشان می‌شد، دچار مشکل می‌شدند. پس فقط و فقط برای رضای خدا و اعتقادشان رفتند.

سردار فلاح زاده در ادامه گفت: کسانی که به حرم سیده رقیه (س) و سیده زینب (س) رفتند، یا مشغول دعا و نماز بودند یا ذکر توسل و عزاداری و فقط برای خدا و اعتقادشان آمده بودند. مگر می‌شود کسی به جبهه بیاید و با جانِ خودش بازی کند؛ برای قدرت، ثروت، شهرت یا شهوت؟ حتی اگر سلطنت عالم را به کسی بدهند و بگویند بعدش بیا سرت را ببُریم فکر نمی‌کنم بخواهد به معرکه خطر برود.

وی گفت: ویژگی مهم دیگر فاطمیون بعد از رضای خدا، این بود که به دستور ولی خدا رفتند. اگر کسی به غیر از دستور ولی خدا به معرکه نبرد برود مجروحش جانباز نیست و کشته اش هم شهید محسوب نمی‌شود. ویژگی بعدی آنها بصیرتشان بود که دشمن را خوب شناختند و جغرافیای دشمن را هم درک کردند. آنها می‌دانستند ممکن است اسیر شوند اما وظیفه را شناخته و به آن عمل کردند و تعدادی از آنها هم با مظلومیت تمام به شهادت رسیدند.

معاون هماهنگی نیروی قدس سپاه گفت: نقش اصلی را در محاصره و آزادسازی منطقه بوکمال که آخرین قلعه داعش بود، فاطمیون، زینبیون و حزب الله داشتند که حاج قاسم سلیمانی آنجا در جمع این رزمندگان از آنها تشکر کرد و گفت شما قلب ولی امر و رهبر انقلاب را شاد کرده اید و من دست شما را می بوسم و اگر اجازه می‌دادید بر پایتان بوسه می‌زدم.

سخنران بعدی مراسم، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری بود که گفت سختی و درد فراق حاج قاسم فقط برای همرزمانش نیست. نسل ما با اینکه خیلی کنار حاج قاسم نبود ولی دلداده او است. ما هم مثل کسانی که در سال‌های جنگ کنار او بوده اند، از اینکه حاجی بین ما نیست دردمان آمده و می‌سوزیم.

وی افزود: نسل ما به انگیزه انتقام خون حاج قاسم زنده است و می‌دانیم که انتقام خون او به انتقام نظامی خلاصه نمی‌شود. البته اقدام نظامی محکم‌تری هم خواهد بود اما خون حاج قاسم به احیای جریان مقاومت در منطقه و اخراج نیروهای اشغالگر می‌انجامد.

رئیس حوزه هنری در پایان گفت: رفتن آمریکا از منطقه خاورمیانه، حذف غده سرطانی اسرائیل در منطقه از عوارض خون بابرکت حاج قاسم سلیمانی هستند که قطع به یقین و به فضل الهی محقق خواهند شد.

در ادامه این مراسم، از کتاب «ابو باران» رونمایی به عمل آمد که پیش از پرده برداری از این کتاب، یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون در میانه سالن برخاست و خطاب به حاضران روی سن گفت: آقای شیرازی (نماینده ولی فقیه در سپاه قدس) و سردار فلاح زاده بر ما روا نیست که با گذشت حدود یک سال همچنان انتقام حاج قاسم نگرفته باقی بماند. بچه‌های فاطمیون هر روز پیش ما می آیند و می‌گویند ما پاسپورت رسمی داریم و می‌توانیم به اسرائیل برویم و انتقام را آغاز کنیم. نگذارید این انتقام سخت و حرف مقام معظم رهبری بیش از این روی زمین بماند. من شما را مدیون می‌کنم که این انتقام ستانده نشود. الان عقده‌ای در دل ما شده و نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم. این هم فریاد من نیست، بلکه صدای بچه‌های فاطمیون است.

پس از بیان این سخنان، سردار فلاح زاده و آیت الله شیرازی بر انجام انتقام سخت از دشمنان و اخراج نیروهای اشغالگر از منطقه تأکید کردند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا