ایران و جهان

موفقیت استقلال در آسیا دور از دسترس نیست/ بهترین شرایط را داریم


به گزارش خبرنگار مهر، احمد سعادتمند در مورد دیدارهای اخیر استقلال گفت: پیروزی برابر الاهلی را به هواداران و بازیکنان تبریک می گویم. خوشحالم که توانستیم بعد از مدتها دل هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که در کنار تیم هستیم و به صورت گروهی تلاش می‌کنیم که استقلال به سمت هدف بزرگ خودش حرکت کند. همه می‌دانند که ما پرافتخارترین باشگاه کشور در آسیا هستیم و این افتخاری برای باشگاه ما هست. امیدوارم با وجود همه کاستی‌ها بتوانیم در قطر بازهم سربلند باشیم و بتوانیم پاختاکور را هم شکست دهیم و باعث شادی هواداران شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شک ندارم که انگیزه‌ها دو چندان هست که بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و مجدداً افتخار دیگری را برای کشورمان به دست بیاوریم. این دور از دسترس نیست و با دعای هواداران ان شالله بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال در خون و رگ‌های ماست و با هر گلی که بچه‌ها می‌زدند ما در پوست خودمان نمی گنجید و ابراز احساسات می‌کردم. امیدوارم این شادی‌ها ادامه دار باشد. از همه مهمتر شادی قلب هواداران استقلال است.

سعادتمند در مورد انگیزه و روحیه بالای بازیکنان تیم برای دیدار با پاختاکور هم گفت: همه شرایطی که برای یک تیم حرفه‌ای نیاز است را فراهم کرده‌ایم. در هتلی هستیم که فقط اعضای تیم استقلال هستند و همه چیز برای بازیکنان فراهم است. باانگیزه ای که در بچه‌ها و کادر فنی می بی نم امیدوارم موفقیت‌ها ادامه دار باشد.

وی تاکید کرد: از هواداران عزیز استقلال می‌خواهم که با همان نفس گرم و انرژی مثبت و دعای خیرشان به بازیکنان انرژی بدهند و تیم را حمایت کنند. ما باشگاه بزرگی هستیم و شک ندارم با کمک هواداران خوبمان روزهای خوبی در انتظار ما خواهد بود. روزهایی که خیلی هم دور نیست و بزودی اتفاقات خوبی برای باشگاه استقلال صورت خواهد گرفت.

احمد سعادتمند در پایان گفت: پس از اتمام لیگ قهرمانان آسیا حرف‌های زیادی دارم که به صورت مستند خدمت هواداران استقلال ارائه خواهم کرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا