اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسطفرهنگی

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در امور بانوان خبر داد اعلام فراخوان خاطره‌نویسی «زن، خانواده، هشت سال دفاع مقدس»

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ از اهواز «مریم قاضی»  اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس زنان نیز در کنار مردان نقش تاثیرگذاری در میدان جنگ و به خصوص در پشتیبانی از جبهه‌ها داشتند و بالطبع خاطرات بسیاری از رویدادهای آن زمان به یادگار دارند که باید با نسبت به ثبت این خاطرات اهتمام ورزند تا برای نسل‌های آینده به یادگار بماند.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در امور بانوان افزود: بر این اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اقدام به برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی با عنوان «زن، خانواده و هشت سال دفاع مقدس» کرده که فراوان آن امروز (سه‌شنبه ۱۵ مهر) اعلام شده است.

وی اضافه کرد: موضوعات این فراخوان شامل خاطرات زنان استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس از جمله آغاز جنگ، بمباران شهر و روستا، حضور بانوان در میدان جنگ، امدادرسانی، پرستاری، عکاسی، خبرنگاری، خاطرات تدارکات و پشتیبانی، رزمندگان، شهدا و جانبازان است.

قاضی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا پایان آبان سال جاری است تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام‌خانوادگی، تاریخ خاطره و شماره تماس به نشانی [email protected] ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه خاطره‌نویسی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار می‌شود یاد آور شد: به نفرات برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا