ایران و جهان

مجازات و پیگرد انتشار مطالب مخالف سازش با رژیم صهیونیستی در بحرین


به گزارش خبرگزاری مهر، اداره «امنیت و مبارزه با فساد و تخلفات الکترونیکی و اقتصادی» وابسته به وزارت کشور بحرین هشدار داد که مردم این کشور نباید با صفحه‌های مجازی مخالف با سیاست‌های رژیم آل خلیفه مبنی بر سازش با اسرائیل، تعامل کنند.

بسام محمد المعراج، مدیرکل این اداره دوشنبه شب ۲۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲ اکتبر ۲۰۲۰ تصریح کرد: هدف این صفحه‌ها تفرقه افکنی و سیاه نمایی به دلیل اعلان توافق سازش بحرین با اسرائیل است!

وی با ادعای اینکه مطالب منتشره شده در این صفحه‌ها غیر قانونی است و مسبب تخریب صلح و ثبات داخلی بحرین هستند؛ بحرینی‌ها را تهدید کرد که در صورت بازنشر و یا تبلیغ این مطالب با آنها برخورد شده و مورد مجازات و پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

المعراج با نسبت دادن اتهام مشابه همیشگی تروریست بودن به مخالفان سیاست‌های آل خلیفه مدعی شد: پس از رصد و پیگیری صفحه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی که هدف آنها فتنه افروزی و تهدید امنیت و آرامش داخلی و برهم زدن بافت اجتماعی در بحرین است به این نتیجه رسیدیم که این حساب‌های کاربری از خارج از کشور و توسط افرادی که از محکومان فعالیت‌های تروریستی بوده و فراری هستند، مدیریت می‌شوند.

گفتنی است دستگاه امنیتی بحرین روز گذشته به جمعیت بحرینی مقاومت علیه سازش با دشمن صهیونیستی دستور داد تا فوراً پوستری را که در مخالفت با سازش با اسرائیل بر روی ساختمان جمعیت نصب شده پایین آورند.

لازم به ذکر است رژیم بحرین پس از امضای اعلامیه سازش با رژیم صهیونیستی موج جدیدی از سرکوب و اعمال فشار علیه مردم این کشور را شروع کرده که در نتیجه آن ده‌ها نفر از جوانان بحرینی بازداشت شده، و یا به مراکز پلیس احضار شده اند و بسیاری از آنها پس از تشکیل پرونده به دادستانی تحویل داده شده اند که این موج ادامه دارد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا