ایران و جهان

لاستیک سنگین مورد نیاز تا پایان سال با ارز ۴۲۰۰ تومانی تأمین شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان قم، افزود: با توجه به مبادلات ۹۰ درصدی حمل و نقل از طریق خطوط جاده‌ای، ارتقای زیرساخت‌های جاده‌ای استان قم که کریدور ارتباطی ۱۷ استان می‌باشد، ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت همدلی و همسویی مسئولان و شاغلان این بخش در جهت رونق هرچه بیشتر این حوزه، گفت: بی تردید در سایه همدلی و تعامل، می‌توان شاهد اقدامات چشمگیر و ارزنده بود کما اینکه این امر را در زمان وقوع بلایای طبیعی سال گذشته نظیر سیل لرستان و برف سنگین گیلان، شاهد بودیم در واقع حضور همکارانی همدل بودیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به طرح احداث راهدارخانه مرکزی در استان قم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه محورهای جاده‌ای استان قم، مرکز ثقل راه‌های کشور است، پیش بینی می‌شود راهدارخانه مرکزی قم تا دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه همواره مشکلات و دغدغه‌های معیشتی و اقلام مورد نیاز رانندگان بخش دریافت و مورد بررسی قرار می‌گیرد گفت: همواره فعالیت‌ها و نیازهای ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای اعم از مبدا، مسیر و مقصد رصد می‌شود و با روند فعلی مشکلی در تأمین لاستیک و برخی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده‌ای نداریم.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و رصدهای صورت گرفته، تا پایان سال ۹۹ مشکلی در تأمین لاستیک و برخی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده‌ای با ارز ۴۲۰۰ تومانی نخواهیم داشت.

حسن نیا مدیریت منابع مالی به ویژه در شرایط حاضر را ضروری دانست و از خدمات دلسوزانه مسئولان استانی و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان‌های سراسر کشور قدردانی کرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا