اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی: هیچ تهدیدی مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند/ امسال برنامه‌ای برای اربعین نداریم

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴از اهواز  «امیر کیومرث حیدری» سه‌شنبه ۱۵ مهر در حاشیه آئین بهره‌برداری از فاز نخست منازل سازمانی ۴۰۰ واحدی نیروی زمینی ارتش در اهواز اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی و نزاجا، احداث ۲۳ هزار واحد سازمانی را برای کارکنان ارتش برنامه‌ریزی کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افزود: سهم خوزستان از این ۲۳ هزار واحد، یک‌هزار و هشت واحد است که از این تعداد امروز در فاز نخست پروژه ۴۲۸ واحد را در شهرهای اهواز، دزفول، شوشتر و اندیمشک افتتاح کردیم.

وی با بیان اینکه طبق نظر پیمانکار و مسئولان مربوطه فاز دوم و سوم این پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد اضافه کرد: در مجموع در خوزستان تعهد کردیم در فاز دوم این پروژه یک‌هزار و ۳۴۶ واحد را تقدیم همرزمان‌مان کنیم که امیدواریم هر چه زودتر محقق شود.

امیر حیدری با اشاره به اقدامات نیروی زمینی ارتش در مرزهای کشور تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در مرزهای جنوب غرب، غرب، جنوب شرق و شرق در مرزها استقرار دارد.

وی تاکید کرد: البته این استقرار به معنای آن نیست که خطری امنیت ما را تهدید می‌کند چرا که خوشبختانه با صلابت، پایداری و هدایت‌های مقام معظم رهبری و بازدارنگی که ایجاد شده هیچ خطری امنیت ما را تهدید نمی‌کند ولی ما در مرزها حضور داریم که تهدیدات را لحظه‌ای رصد کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: خوشبختانه نیروی زمینی و نیروهای مسلح از چنان توانمندی بهره‌مند هستند که می‌توانند در رکاب مقام معظم رهبری هر متجاوزی را در کسری از زمان در هم بپیچانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص بسته بودن مرزها در ایام اربعین حسینی با توجه به شرایط کرونا ابراز کرد: از مردم ولایتمدار انتظار داریم که به فرمان مقام معظم رهبری گوش فرا دهند؛ ایشان فرمودند همه ما باید به تصمیمات پیش‌بینی شده از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا عمل کنیم.

امیر حیدری با اشاره به اینکه هر کسی که ولایتمدار باشد باید به فرمان مقام معظم رهبری عمل کند اذعان داشت: امسال هیچ برنامه‌ای برای اربعین حسینی نداریم و از مردم می‌خواهیم که در مرزها حضور پیدا نکنند.

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان نیز با بیان اینکه مجموعه دولت و حاکمیت وظیفه دارد از همه اقشار به خصوص نیروهای مسلح و ارتش حمایت کند یاد آور شد: ما چه در بحث خدمات‌رسانی و چه اعتباری هر چه در توان داریم در جهت پشتیبانی از نیروهای مسلح به کار می‌گیریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا