اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان امنیت مردم ،خط قرمز پلیس

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از  خبر گزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان امروز در  صبحگاه مشترک نیروی انتظامی ومرز بانی استان  گفت: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و نیروهای انسانی و منابعی که در اختیار دارد برای برقراری امنیت در استان تلاش می کند .

سردارسید محمد صالحی در ادامه افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با مخلان جامعه به هر نحوی که امنیت مردم خدشه  وارد کنند جدیت و قاطعیت برخورد می کند .
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت :کارکنان نیروی انتظامی از حادثه سیل سال گذاشته خوزستان  تا به امروز در مبارزه با کرونا پای کار بودند و از زحمات همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی و مرزبانی استان که تلاش می کنند تا مردم در آسایش باشند  سپاسگزارم و مردم هم قدر شناس شما هستند.

وی در ادامه افزود : ما به دنبال یک امنیت پایدار برای شهروندان هستیم و امروز در یک عملیات بسیار بزرگ در حوزه مرزبانی انجام گرفت که تعداد زیادی از عاملین شهادت مرزبانان ما به درک واصل شدند.
در این مراسم که جمعی از خانواده های شهدای نیروی انتظامی و مرزبانی استان حضور داشتند،فرمانده نیروی انتظامی با اهدای گل و لوح تقدیر از آنان به پاس رشادت و ایثار فرزندان شهیدشان که در راه امنیت کشور جان خودرا ایثار نمودند ،تقدیر و قدرانی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا