ایران و جهان

عملکرد مثبت مجلس باعث افزایش مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود


محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضعف دولت در مدیریت مشکلات کشور، اظهار داشت: مردم باید از وضع زندگی خود در جامعه رضایت داشته باشند و فلسفه تشکیل دولت‌ها این است که برای مردم رضایتمندی ایجاد کنند تا آنان زندگی بهتری داشته باشند و بتوانند به راحتی امور خود را سپری کنند.

وی بیان کرد: در صورتی که دولتی نتواند اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت معیشت مردم انجام دهد، مردم از آن دولت ناراضی می‌شوند که دولت روحانی هم جزو دولت‌هایی است که با عملکرد ضعیف خود منجر به نارضایتی عمومی شده است.

عملکرد ضعیف دولت در نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ تأثیر خواهد داشت

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: مردم از این دولت به شدت ناراضی هستند و قطعاً عملکرد ضعیف دولت در نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ تأثیر خواهد داشت.

جوکار اظهار داشت: مجلس یازدهم با حضور مردم در صحنه انتخابات تشکیل شد و اگر این مجلس عملکرد خوبی داشته باشد، می‌تواند در حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و افزایش میزان مشارکت آنان تاثیر بگذارد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر عملکرد مجلس در پیروزی اصولگرایان در انتخابات آینده، تصریح کرد: قاطبه نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی از اصولگرایان هستند و در صورتی که مجلس در این مدت بتواند قوانینی را در جهت بهبود وضعیت زندگی مردم به تصویب برساند و مردم شاهد بهبود سطح زندگی‌شان باشند، یقیناً گرایش مردم در انتخابات ریاست جمهوری هم به سمت این جریان سیاسی خواهد بود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا