ایران و جهان

طباطبایی‌نژاد بازهم جایگزین داروغه‌زاده شد/ معرفی دبیر «فجر ۳۹»


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، طی حکمی از سوی حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، سید محمد مهدی طباطبایی نژاد به عنوان دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر منصوب شد.

در حکم حسین انتظامی خطاب به دبیر جدید جشنواره فیلم فجر آمده است: «ضمن قدردانی از تلاش‌های موفق و ارزشمندتان در معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان و تعامل شایسته با سینماگران، بدینوسیله به دبیری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر منصوب می‌شوید.

امیدوارم با استعانت از درگاه احدیت و با همکاری فعالان سینمایی کشور که نقش اصلی در پیشبرد و تحقق اهداف فرهنگی، هنری در حوزه سینما را به عهده دارند زمینه اجرای ایده‌های نو و خلاقانه را بویژه در شرایط زیست کرونایی فراهم سازید و در انجام وظایف محوله موید باشید.»

همچنین رئیس سازمان سینمایی از خدمات ابراهیم داروغه زاده که در سه دوره گذشته جشنواره فیلم فجر مسئولیت دبیری را عهده دار بود قدردانی و برای وی در حوزه تهیه کنندگی سینما آرزوی موفقیت کرد.

حسین انتظامی در حکم جداگانه‌ای، سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد را به سمت مشاور رئیس سازمان سینمایی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این ابراهیم داروغه‌زاده عهده‌دار مسئولیت دبیری جشنواره فیلم فجر بود. طباطبایی‌نژاد پیش از این نیز جایگزین داروغه‌زاده در معاونت ارزشیابی و نظارت شده بود که از ابتدای مهرماه و با پایان مأموریت خود در سازمان سینمایی این سمت را به سعید رجبی فروتن واگذار کرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا