ایران و جهان

سرمایه‌گذار آقا بالاسر نمی‌خواهد/دولت موانع تولید را حذف کند


به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود خاتمی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح گاوداری ۱۰ هزار رأس در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: اجرای پروژه گاوداری ۱۰ هزار رأسی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در گلپایگان به افزایش تولید محصولات لبنی شهرستان کمک می‌کند و باید حمایت شود.

وی افزود: برخی مانع توسعه طرح گاوداری در گلپایگان شدند که در این زمینه به قانون محیط زیست تمکین کردیم تا کارشناس محیط زیست منطقه را بازدید کند و اگر پروژه مشکل زیست محیطی داشت متوقف شود.

دستگاه‌های دولتی در خدمت سرمایه‌گذار باشند نه آقا بالاسر

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون کشور دچار جدال اقتصادی با تحریم‌های دشمنان است و مردم با سختی زندگی می‌کنند و تنها راه تحقق شعار رونق تولید جذب سرمایه‌گذار است تا اشتغال ایجاد شود که در این زمینه موانعی در سر راه تولید کننده است که بیشتر از سوی دستگاه‌های دولتی وارد می‌شود و باید اقدامی انجام شود تا سیستم دولتی در خدمت سرمایه گذار نه آقا بالا سر آنها باشد.

وی با اشاره به اینکه مرکز نگهداری معلولان شهرستان گلپایگان با همت خیران برای اشتغالزایی معلولان راه‌اندازی شده است، افزود: در این مرکز معلولین به خیاطی و تولید ماسک مشغول هستند و این اشتغال رنگ و بوی امید در دل آن‌ها افزایش داده است.

رسانه به آرامش جامعه کمک می‌کند

خاتمی با اشاره به نقش رسانه‌ها در شفاف سازی جامعه گفت: رسانه مانند تیغ دولبه است و با سوال از مسئولان باید به آرامش جامعه کمک می‌کند، اگر رسانه با پیش فرض وارد قضیه‌ای شود آفت است.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات و نیروی انسانی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان گفت: جذب نیروی پرستار و پرسنل خدماتی در بخش ان آی سی یو نیاز به صدور مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان دارد که باید درخواست داده شود.

دستگاه دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان قدیمی است

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان قدیمی است و جوابگوی نیاز بیماران نیست که در این زمینه درخواست به وزارت بهداشت و درمان دادیم تا یکی از آن دستگاه‌های دیالیز که وارد کشور شده است را به گلپایگان تحویل دهد.

وی گفت: خرید دستگاه هواساز بیمارستان چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یا از طریق کمک خیرین سلامت باید انجام شود.

خاتمی با اشاره به کمبود آمبولانس و پایگاه اورژانس در گلپایگان، گفت: کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور قول داد از وضعیت اورژانس ۱۱۵ گلپایگان بازدیدی داشته باشد اما به دلیل ابتلای وی به بیماری کرونا به تأخیر افتاده است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا