ایران و جهان

روسیه از برگزاری قطعی رقابت‌های جهانی کشتی خبر داد


به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که اتحادیه جهانی کشتی همچنان با سردرگمی و بلاتکلیفی در اعلام قطعی برگزاری رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ در صربستان دست به دامن کشورهای عضو شده و به دنبال موافقت آنهاست، روس‌ها از اتحادیه جهانی پیشی گرفتند و قطعیت این مسابقات را اعلام کردند.

بر این اساس میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه از اعلام آمادگی ۶۰ کشور برای حضور در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۰ خبر داد و گفت: کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی (UWW) یک جلسه به صورت آنلاین و منظم برگزار کرد که موضوع اصلی آن بحث امکان برگزاری مسابقات جهانی در آذرماه و در صربستان بود.

طبق گفته مامیاشویلی پس از برگزاری آخرین جلسه در ماه سپتامبر درخواست‌ها به فدراسیون‌های ملی ارسال شد که حدود ۶۰ کشور آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی صربستان اعلام کردند.

گویا در این وبینار درباره موارد احتیاطی و پروتکل‌های بهداشتی، تست‌های اجباری کرونا، بیمه شرکت کنندگان و بسیاری موارد ایمنی دیگر نیز بحث شده است.

این در حالیست که اتحادیه جهانی کشتی به تازگی اعلام کرده قطعیت برگزاری رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ صربستان با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا در دنیا تا فردا پنجشنبه ۱۷ مهرماه اعلام خواهد شد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا