اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

توزیع ماسک بین کودکان کار توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری دراهواز

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از  اداره ارتباطات سازمان ساماندهی مشاغل شهری ، بابک ربیعی گفت: به منظور حفظ سلامتی کودکان کار و خیابانی و در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا تعداد ۲۰۰۰ ماسک  در بین کودکان کار و خیابانی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از این اقدام حمایت از کودکان کار و خیابانی در این شرایط حساس می‌باشد، اظهار داشت: این کودکان بدون حامی هستند که بیشتر روزها و شب ها در خیابان به سر
می برند و به دلیل مشکلات بهداشتی ناشی از زندگی در خیابان، مستعد ابتلا به انواع بیماری ها  می باشند. حمایت از حقوق کودکان به ویژه کودکان محروم و کودکانی که در معرض آسیب‏‌های ناشی از بحران‏‌ها و نابسامانی‏‌های اجتماعی و حوادث طبیعی هستند، وظیفه‏‌ای است انسانی – اجتماعی که بر عهده‌‏ی یکایک افراد، سازمان‏‌ها و نهادهاست.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل گفت : این سازمان با همکاری بانوان کارآفرین بازارچه کاج۲۰۰۰ ماسک جهت کودکان کار دوخته که در بین آنها توزیع شد .

وی در ادامه بیان کرد :بی‌‏تردید بدون توجه کافی به حقوق کودکان و سرمایه‏‌گذاری و برنامه‌‏ریزی در امر آموزش، بهداشت و ارتقای سطح زندگی آنان امیدی برای دستیابی به شرایط بهتر وجود ندارد.

ربیعی در پایان گفت : کودکان کار در شرایط کنونی جامعه به حمایت بیشتری نیاز دارند و از مردم و مسئولین میخواهم تا این قشر آسیب پذیر را در شرایط سخت فعلی از هر لحاظ یاری و حمایت کنند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا