اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

تقدیر از حامی و نیکوکار ملی نیازمندان خوزستانی

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد خوزستان همراه با استاندار خوزستان دکتر شریعتی با حضور در دفتر جهانگیر ابراهیمی خیر نیکوکار برجسته ملی از حامی نیکوکار در تهران، که از فرزندان ایتام و محسنین خوزستانی در حوزه های مختلف حمایت و جهت توانمندسازی مددجویان تلاش می کنند ، قدردانی شد.

موصلی با هدف ترویج و احیاء فرهنگ احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام، نشر سنت های حسنه اسلامی، ارتباط و تعامل با خیرین و بهره گیری از ظریت های آنها در جهت انجام حمایت های مادی و معنوی از محرومان با تقویت و گسترش مشارکت مردمی تقدیر انجام می شود.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان به منظور ارج نهادن به خدمات شایسته و ارزشمند جهانگیر ابراهیمی که سال های طولانی از عمر خود را صرف خدمت رسانی به مردم نیازمند کشور برای کاهش  فقر و توانمندسازی مددجویان مناطق محروم خوزستان کرده تجلیل کرد.
استاندار خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خیرین و حامیان در طرح اکرام ایتام کمیته امداد خوزستان گفت: حمایت از ایتام کار مهم و ارزشمندی است که شما حامیان این مسیر الهی را انتخاب نموده و توفیق انجام آن را پیدا کرده‌اید.
جهانگیر ابراهیمی؛ ضمن قدردانی از حضور استاندار خوزستان اعلام  آمادگی کرد تا تعداد بیشتری از ایتام  شناسایی شده و نیازمندان  را تحت حمایت  قرار دهد .
ابراهیمی در حال حاضر ۶۳ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام از استان های محروم کشور که نزدیک ۹ هزار نفرخوزستان هستند، را به همراه دوستان مورد حمایت قرار داده است.
علاوه بر حمایت  ایتام، برای نوعروسان جهیزیه تامین می کنند، افراد بی بضاعت را به زیارت مشرف، از استعداد های درخشان، دانش آموزان حمایت می کنند .
در پایان دیدار با اهدای لوح از حامیان برجسته ملی که همیشه کمک و حمایتشان به خانواده‌های ایتام گره‌گشا بوده تقدیر شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا