اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

به همت مراکز نیکوکاری کوثر کمیته امداد اهواز صورت گرفت: توزیع ۱۰ هزار ماسک در بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ از اهواز – «محمدرضا علیپور» اظهار کرد: برای مقابله با ویروس کرونا ۱۰ هزار ماسک رایگان از طریق مراکز نیکوکاری اهواز میان مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان توزیع شده است .

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: توزیع این ماسک ها با کمک خیران نیکوکار استان در موکب سلامت مرکز نیکوکاری کمیته امداد به مناسبت اربعین حسینی صورت گرفته است افزود:
وی اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا فرصت پیاده روی اربعین از زوار عتبات عالیات گرفته شده از این رو موکب دارها می توانند با تغییر رویکرد در جهت خدمات رسانی به مردم تلاش کنند .
علیپور عنوان کرد: توزیع ماسک در اهواز برای مقابله با ویروس کرونا خوزستان در بین مددجویان و اقشار نیازمند از جمله بیماران صعب العلاج، سالمندان، زنان باردار و غیره صورت گرفته و این روند تا شکست کرونا ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه همچنین ضدعفونی حوزه های مختلف این نهاد به طور مستمر در حال انجام است ابراز کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجاد شده سعی کردیم خدمات مورد نیاز را به قشر نیازمند جامعه ارائه دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا