ایران و جهان

اختلافات داخلی یا بی‌اعتمادی مدیریتی به رسول پناه در پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل النصر عربستان به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا رسید تا رضایت هواداران خود را باوجود اتفاقاتی که در نقل و انتقالات تابستانی رخ داده بود، جلب کند.

باوجود عملکرد درخشان پرسپولیس در آسیا اما هنوز محرومیت باشگاه بابت عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سر جای خود است و این روزها هواداران را با خطر کسر امتیاز و یا سقوط به لیگ دسته اول نگران کرده است.

باشگاه پرسپولیس تنها ۳۰ درصد از طلب یک میلیون و ۱۱۸ هزار یورویی برانکو را پرداخت کرده است تا با حکم فیفا از حضور در نقل و انتقالات فصل پیش رو محروم شود و چالش منحصر به فردی را تجربه کند؛ چالشی جدی برای مهدی رسول پناه سرپرست و رئیس هیأت مدیره باشگاه که در طول هفت ماه گذشته کاری جز وعده تسویه حساب با برانکو نداده است.

رسول پناه تحریم‌های مالی را علت اصلی این موضوع عنوان کرده است در صورتی که پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس پولی در حساب خود برای تبدیل به ارز مورد نیاز سرمربی پیشین کروات خود ندارد؛ باشگاهی که اعضای جدید هیأت مدیره خود را نیز شناخته است اما هنوز تکلیف صندلی مدیرعاملی این تیم مشخص نیست. البته پرسپولیس با کمک پیشکسوتان خود از صبح امروز در تلاش برای رایزنی با کارگزار و دریافت پولی برای واریز به حساب برانکو است.

از قرار معلوم عملکرد پر ابهام مهدی رسول پناه که مورد انتقاد هواداران و اعضای کادرفنی و بازیکنان نیز قرار گرفته باب میل سید محمد فیاض، علی رغبتی و غلامعلی محمدعلیپور هم نیست تا پرسپولیس همچنان بدون مدیر با مشکلات خود دست و پنجه نرم کند.

اختلافات داخلی در پرسپولیس با تصمیم گیری های رسول پناه و تأخیر وزارت ورزش و هیأت مدیره پرسپولیس در انتخاب وی به عنوان مدیرعامل نشان می‌دهد تمایلی برای ادامه فعالیت رسول پناه وجود ندارد.

رسول پناه که بارها وعده تسویه با برانکو را برای رهایی از محرومیت داده است حالا با چالش جدایی احتمالی شجاع خلیل زاده و بشار رسن نیز روبرو است؛ دو بازیکنی که پیشنهادات قطری دارند و می‌توانند این تیم را طبق بندهای مندرج در قراردادشان ترک کنند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا