ایران و جهان

آیت الله سیستانی نماد عقلانیت و درایت مرجعیت هستند


به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری عصر امروز (شنبه) در تماس تلفنی با آیت الله شهرستانی نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: حضرت آیت الله العظمی سیستانی نماد عقلانیت و درایت مرجعیت هستند که امیدواریم با رهنمودهای ایشان و سایر مراجع عظام تقلید بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی افزود: مواضع حضرت آیت الله العظمی سیستانی ایشان را به سمبل وحدت ملی عراق تبدیل کرده است. ایشان نه تنها مورد احترام مردم و مسئولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق بوده، بلکه مورد احترام جامعه بین المللی است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با اشاره به فشارها و مشکلات ناشی از تحریم‌ها تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا فشارهای سنگینی را بر معیشت مردم وارد کرده که امیدواریم بتوانیم با تلاش‌های مضاعف، مشارکت مردم و دعای مراجع عظام تقلید این مشکلات را از پیش روی کشور برداریم.

آیت الله شهرستانی نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از تلاش‌های دولت برای مقابله با تحریم‌ها و مدیریت بیماری کرونا اظهار امیدواری کرد: هر چه زودتر شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم و بتوانیم توفیق زیارت حرم امام حسین (ع) را پیدا کنیم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا