ایران و جهان

کمیسیون امنیت ملی طرح‌هایی برای مقابله با آمریکا دارد


ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برنامه‌هایی برای مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکا دارد، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکنون طرح‌هایی را برای مقابله با آمریکا تهیه کرده و در حال حاضر این طرح‌ها در دست بررسی است و به محض اینکه نهایی شود، آن را به هیأت رئیسه مجلس ارائه می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم باید در عرصه بین الملل فعالانه عمل کنیم و بر این اساس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با رویکردی جامع و قاطع همه تحولات را رصد و متناسب با این تحولات موضع گیری می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسلم این است که جمهوری اسلامی ایران همیشه خالق شرایط بوده و تحت هیچ شرایطی در میدانی که دیگران برای ما می‌سازند، بازی نمی‌کند و مخلوق شرایط دیگر کشورها نمی‌شود.

عزیزی اظهار داشت: در عرصه بین الملل باید با دیپلماسی قوی و فعال جلوی اقدامات کشورهایی چون آمریکا را بگیریم و اجازه ندهیم آنان با سیاست‌هایی چون تحریم کشورمان را تحت فشار قرار دهند.

وی یادآور شد: مخالفت شورای امنیت با تمدید تحریم‌های تسهیلاتی ایران نشان داد ما فرصت‌های بسیاری در عرصه بین الملل داریم و اگر رویکرد فعالی داشته باشیم، دشمنان نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند و باید همیشه از این ظرفیت برای آینده ایران اسلامی و منطقه استفاده کرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا