ایران و جهان

همه چیز برای فتح یک جام آماده است/ استقلال جای بچه بازی نیست


گودرز حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیروزی در دربی برای استقلال خیلی خوب بود و روحیه بازیکنان، کادر فنی و هواداران را برای دیدار نهایی جام حذفی بالا برد. به نظر می‌رسد شرایط برای اضافه کردن یک جام به ویترین این باشگاه مهیا باشد. به خصوص که از اردوی رقیب خبر می‌رسد برخی از بازیکنان شان در دیدار نهایی حضور ندارند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تیم ما شرایط فنی خوبی دارد و آماده فتح یک جام است و تنها عامل نگران کننده شکافی است که بین مدیریت و سرمربی پیش آمده است. من از هیچیک از دو طرف انتظار چنین رفتاری نداشتم. آقایان باید بدانند کجا کار می‌کنند و شان این باشگاه بزرگ را حفظ کنند. استقلال جای بچه بازی نیست که بزرگانش قهر و آشتی کنند، در باره هم صحبت کنند و جواب یکدیگر را بدهند. اگر استقلال قهرمان جام حذفی نشود تنها عاملش همین اختلافات و اتفاقات اخیر بوده است.

حبیبی با اشاره به حضور آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: آوردگاه آسیا بسیار دشوار است و احساسم می‌گوید نباید آنجا کار ساده‌ای داشته باشیم. البته به دلیل شرایط خاص امسال هیچ تیمی در اوج آمادگی به این مسابقات نمی‌آید. اما از آنجایی که ما در دو بازی اول هم نتایج خوبی نگرفتیم، شانس مان برای صعود خیلی قوی نیست. با این حال باید برای حفظ اعتبار فوتبال ایران و نام استقلال بازیکنان و اعضای کادر فنی ما نهایت تلاش خود را انجام دهند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا