ایران و جهان

فدراسیون هدف تیم ملی والیبال در المپیک را مشخص کند


محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: ابتدا ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالحسین (ع) را به مردم تسلیت می گویم و امیدواریم خانواده والیبال در این روزها ما را دعا کنند. با توجه به اینکه تیم ملی رویدادی در پیش ندارد هنوز به جمع بندی نهایی برای انتقال سرمربی نرسیده ایم. برداشت من این است شاید با توجه به اخباری که راجع به گزینه‌های مطرح شده برای هدایت تیم ملی که فدراسیون با آنها در حال مذاکره است هنوز پاسخ قطعی دریافت نشده است و فدراسیون در حال بررسی می‌باشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال ادامه داد: برداشت من این است که هنوز فدراسیون به جمع بندی نرسیده و نکته مهم این است که فدراسیون باید ابتدا هدف خود را در المپیک مشخص کند و سپس می‌توان درباره انتخاب سرمربی راحت تر تصمیم گیری کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان برای تیم ملی از دست نمی‌رود گفت: رقابت‌های لیگ برتر از ۱۹ شهریورماه آغاز می‌شود و نهایتاً اگر فدراسیون تا آخر شهریورماه به جمع بندی نهایی برسد تیم ملی ضرر نخواهد کرد و سرمربی تیم ملی می‌تواند سایر مسابقات لیگ برتر را از نزدیک شاهد و بازیکنان را رصد کند.

افشاردوست ادامه داد: شاید در جلسه بعدی هیئت رئیسه به نتیجه گیری دست یابیم. نگرانی کارشناسان از بابت تماشای مسابقات لیگ است. اگر تا پایان شهریورماه سرمربی معرفی شود تنها دو هفته از مسابقت از دست می‌رود و جای نگرانی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیئت رئیسه گزینه خاصی را مد نظر دارد یا خیر گفت: شاید برخی از اعضا به مربی خارجی در سطح بالا نظر داشته باشند و برخی نیز گزینه ایرانی را مد نظر داشته باشند اما نکته مهم این است که فدرسیون باید ابتدا هدف تیم ملی در المپیک را مشخص کند و سپس بر اساس آن هیئت رئیسه بتواند تصمیم گیری کند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا