ایران و جهان

دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی اقدام انقلابی کنند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

شهادت مظلومانه دو تن از یاران خدمتگزار و صدیق انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر که به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، یادآور خلوص، پشتکار و تفکر انقلابی دولتمردانی است که تمام هستی خویش را برای خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی، تثبیت آرمان‌های والای انقلاب و سربلندی کشور به میدان تلاش و فعالیت آوردند و به برکت روحیه جهادی و اخلاصشان جادوانه شدند.

دولت شهید رجایی و شهید باهنر را می‌توان «دولت انقلابی» نامید، دولتی که در تراز انقلاب اسلامی بود و قابلیت رسیدن به تمدن نوین اسلامی را داشت.
تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی که همواره با خدعه و نیرنگ دشمنان پست و زبون همراه بوده نشان داده همدلی مسئولین به ویژه دولتمردان و حمایت همه جانبه مردم قهرمان و همیشه در صحنه می‌تواند کشور را به سمت قله‌های افتخار و سربلندی سوق دهد.

امروز که دولتمردان بی خرد آمریکا با اعمال راهبرد فشار حداکثری و دسیسه‌های منطقه‌ای از قبیل عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای خودفروخته منطقه، از یک سو به‌دنبال انزوا و مهار سیاسی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و نظام بین‌الملل بوده و از سوی دیگر با بهره‌برداری از جریان تحریف به‌دنبال کاهش اعتماد عمومی و ایجاد یأس و ناامیدی در مردم هستند، بیش از هر زمانی جا دارد که دولتمردان جمهوری اسلامی ایران با خنثی‌سازی توطئه‌های جریان تحریم و جریان تحریف برای حل مشکلات اقتصادی کشور اقدام جهادی و انقلابی به‌عمل آورند.

ضمن ارج نهادن به تلاش‌های دولت خدمتگزار فعلی در شرایط سخت تحریمی یادآور می‌شود، ملت غیور ایران در برهه‌های سخت، آزمون‌های متعددی را در حمایت از انقلاب و دولت‌ها به معرض نمایش گذاشته اند از این رو جا دارد رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی پرشتاب‌تر از گذشته پیش رود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران که همراهی، ایثارگری و حضور موثرش در برهه‌های مختلف انقلاب و دوران دفاع مقدس بارها اثبات شده است، ضمن تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، آمادگی دارد محکم و استوار با بهره گیری از منویات فرماندهی معظم کل قوا ضمن انجام مأموریت‌های ذاتی و سازمانی، همانند گذشته برای حل مشکلات معیشتی مردم با دولت همکاری نماید.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا