ایران و جهان

حرف‌هایی که در حضور رئیس جمهور گفته نشد!


به گزارش خبرنگار مهر، وی در رشته توئیتی نوشت: مردم نجیب ما برای مدیری که برایشان تب کند، می‌میرند.

محمد شجاعیان در این رشته توئیت افزود: در جلسه با رئیس جمهور قرار بود از یک دغدغه بگویم؛ دغدغه سرمایه اصلی نظام؛ سرمایه‌ی اعتماد مردم! اعتمادی که در طول بیش از چهل سال با خون هزاران شهید همچون حاج قاسم به دست آمده و تقویت شده اما همواره با عملکرد دستگاه‌های مجری که لبه اصلی تماس نظام با مردم هستند دست خوش تغییر شده است.

وی ادامه داد: مردم نجیب ما برای مدیری که برایشان تب کند می‌میرند؛ اما به مدیری که در بینشان نیست و دغدغه مردم در کسب روزی شب شأن را درک نمی‌کند سخت می‌توانند اعتماد کنند.

مدیرمسئول روزنامه تهران تایمز در ادامه نوشت: تصمیمات و اتفاقات چند سال اخیر، از دلار رانتی ۴۲۰۰ تومانی، نحوه افزایش بنزین، تصمیمات متناقض ستاد کرونا درباره کنکور و برگزاری هیئت‌های محرم، بساط چند هفته‌ی اخیر بازار سرمایه تا چندین مورد دیگر که ذهن‌های مردم را فراگرفته، همه و همه بر پیکره اعتماد مردم ضربه زده است.

شجاعیان خطاب به روحانی گفت: از نگرانی تان درباره افزایش انتظارات مردم گفتید، باید بگویم وعده‌های دولتمردان سبب افزایش انتظارات و متأسفانه ناتوانی در عمل به آنها موجب ازدست رفتن اعتمادها شده است. جناب آقای روحانی! یک سال پایانی را برافزایش اعتماد مردم سرمایه گذاری کنید. نه حتی برای نظام که بلکه برای خودتان! مردم ما ملت امام حسین اند. در برابر سختی‌ها مقاومند، اگر… به والی خود اعتماد کنند؛ همانطور که به رهبر خود اعتماد دارند.

شجاعیان در توئیت دیگری با اشاره به حاشیه‌های جلسه دیدار با رئیس جمهور و عدم فرصت برای گفتگو نوشت: در انتهای جلسه به شوخی و کنایه به وزیر ارشاد گفتم در مظلومیت فرهنگ همین بس که در جلسه‌ای که تنها وزیر فرهنگ در آن بود، یک کلمه از فرهنگ گفته نشد. دکتر صالحی هم لبخندی زد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا