ایران و جهان

اقامه عزاداری‌ها جهادی بزرگ است که عقب‌نشینی ندارد


به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی روز جمعه در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام درباره فضای عاشورایی کشور در ایام کرونا نوشت: هرچه زمان جلوتر می‌رود، جمعیت بیشتری از مردم به امام حسین (ع) نزدیک‌تر می‌شوند. گویی کربلا و عاشورا از گذشته به آینده منتقل شده و هر نسلی فزون‌تر از نسل قبل به حسین می‌گراید.

وی افزود: راهپیمایی امدادی نسل به نسل بشر به سوی کربلا و عاشورا، روز به روز پرشمارتر می‌شود. نسلی می‌رود نسل بعدی عاشق تر و با جمعیت بیشتر به پیش می‌رود. این تغییر کمی و کیفی را می‌توان در راهپیمایی بزرگ اربعین دید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تلاش‌های دشمنان برای خاموش کردن مشعل عاشورا نیز نوشت: صدام، داعش، کرونا، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نتوانسته و نخواهند توانست از رواج و افزایش این گرایش و راهپیمایی تاریخی جلوگیری کنند.

رضایی تصریح کرد: با این حساب؛ رویارویی مسئولانه عزاداران حسینی با جو کرونازده و عمل به تشریفات خاص برگزاری مراسم سرور و سالار شهیدان نشان داد اقامه عزاداری‌ها جهادی بزرگ است که عقب نشینی ندارد.

وی گفت: ضمن عرض تسلیت این ایام به همه سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از شما التماس دعا دارم و یاد برادر عزیزتر از جانم، حاج قاسم شهید را که در جوار حضرت سیدالشهداست، گرامی می‌دارم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا