ایران و جهان

استقلال در چه صورتی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند؟


به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران که به دلیل انصراف تیم الوحده امارات دو دیدار رفت و برگشت برابر این تیم را برگزار نکرده بودند، در ادامه مسابقات خود شامگاه یکشنبه به مصاف تیم الشرطه عراق رفتند که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت تا تکلیف تیم دوم صعود کننده از گروه اول این مسابقات در روز آخر مشخص شود.

استقلال با تساوی برابر تیم الشرطه عراق ۲ امتیازی شد و برای صعود از گروه خود نیاز به پیروزی برابر الاهلی عربستان با اختلاف دو گل دارد. در صورتی که آبی پوشان بتوانند با اختلاف دو گل حریف خود را شکست دهند صعودشان قطعی خواهد شد.

اما هر نتیجه دیگری کار را به اما و اگر خواهد کشاند. براساس قوانین لیگ قهرمانان آسیا در چنین مواقعی ابتدا بازی رو در رو لحاظ می‌شود که دو تیم در بازی رفت و برگشت به تساوی رسیده اند.

پس از آن تفاضل گل دو تیم استقلال و الشرطه در نظر گرفته می‌شود که با شرایط موجود احتمال این که همه آمارها شبیه هم شود وجود دارد. پس از آن تعداد گل‌های زده در نظر گرفته می‌شود و در نهایت تعداد کارت‌های زرد و قرمز تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ساع ۱۸:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف تیم الاهلی عربستان خواهد رفت که پیش از این صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده است. این تیم با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و الشرطه ۵ امتیازی است و استقلال هم با ۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا