ایران و جهان

از شکست در دربی تا شکاف در باشگاه/ آرامش از دست رفته یحیی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس دربی نود و سوم پایتخت را با شکست در ضربات پنالتی مقابل استقلال تهران به پایان رساند تا قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر نتواند به فینال جام حذفی برسد.

یحیی گل محمدی که قصد داشت همچون سال آخر مربیگری برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس سه گانه قهرمانی را به ارمغان بیاورد با باخت چهارشنبه شب گذشته مقابل رقیب سنتی سرخ‌ها به آرزویش نرسید. باختی که سبب شد تا یحیی آرامش همیشگی خود را از دست بدهد.

انتقاد از داور دربی

سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از باخت مقابل استقلال تهران در نشست خبری حاضر شد و داوری پیام حیدری را زیر سوال برد. او همچون سایر پرسپولیسی‌ها قبل از برگزاری بازی راجع به سود استقلال از سوت‌های داوری صحبت کرد و معتقد بود تیم‌های زیادی در راه رسیدن استقلال به فینال جام حذفی از سوی داوران متضرر شده اند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در حالی صحبت از اشتباهات داوری در دربی ۹۳ کرد که به اعتقاد اکثر کارشناسان این حوزه، پیام حیدری اشتباه تأثیرگذاری در نتیجه نداشته است.

انتقاد از منتقدان به خاطر گرفتن ایراد!

گل محمدی وقتی در نشست خبری خود پس از شکست مقابل استقلال تهران در ضربات پنالتی با سوالات خبرنگاران که به صورت آنلاین در خصوص ایجاد تغییر ناگهانی در ترکیب اصلی و تغییر دوباره آن در همان نیمه اول روبرو شد، گفت: کسی نمی‌تواند درباره ترکیب تیم نظر بدهد. لطفاً در این باره صحبتی نشود. به هر حال کادر فنی می‌تواند در این زمینه تصمیم گیری کند و صلاح دانستیم با چنین ترکیبی وارد زمین شویم.

وی که به نظر می‌رسید انتظار انتقاد فنی نداشت، از منتقدان خود خواست تا سکوت کند و ایرادی به تصمیمات وی نگیرند.

چه کسی در داخل باشگاه آرامش یحیی را به هم می‌زند؟!

گل محمدی که بایستی تیمش را برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که از ۲۴ شهریور ماه به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شود، آماده کند با مشکلات جدی در جذب بازیکن از سوی باشگاه روبرو است. غفلت مدیران سرخپوشان در حالی رقم می‌خورد که گل محمدی لیست خرید خود را در اختیار آنان قرار داده است.

سرمربی پرسپولیس از مدیران باشگاه و در رأس آنها مهدی رسول پناه خواست تا از خواب خرگوشی بیدار شده و بازیکنان مدنظرش را جلب کند. باشگاهی که به جای تزریق آرامش به کادر فنی خود پس از فصلی فرسایشی در کنار آنان نیست تا آرامش همیشگی یحیی را خدشه دار کرده و صدای این مربی را دربیاورد.

گل محمدی که به نظر می‌رسد باخت در دربی ۹۳ را هضم نکرده است صبح پنج شنبه اقدام به انتشار پستی علیه یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس کرده و او را متهم به برگزاری دربی در این تاریخ عنوان کرده است. او همچنین اعلام کرد پرسپولیس نیازی به دشمن ندارد چون در «خودی» ها دشمن زیاد دارد.

پستی که گل محمدی خیلی زود از صفحه شخصی اش پاک کرد اما دیگر نمی‌توان رابطه تیره سرمربی با ارکان مدیریت باشگاه را کتمان کرد.

تفاوت باخت استقلال و پرسپولیس در سه ضربه پنالتی بود. در صورتی که چینش بازیکنان پرسپولیس در پنالتی بهتر بود شاید الان سرخپوشان در حال شادی برای صعود به فینال بودند و گل محمدی هم توجیهات متعدد را برای باخت خود عنوان نمی‌کرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا